Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства

  • Олександр Вікторович Зозульов канд. екон. наук, проф., професор кафедри промислового маркетингу Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
  • Тетяна Олександрівна Царьова канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри промислового маркетингу Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут

Анотація

Розглянуто проблему формування стратегії зростання компанії та показано складові вибору токаї стратегії. Показано процес формування попиту на споживчому ринку. Показано систему показників ринкового попиту та надано їх стислу характеристику. Графічно представлено зв’язок між показниками ринкового попиту та сукупним маркетинговим тиском. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему вибору стратегії зростання компанії на основі аналізу системи показників ринкового попиту та використанні матриці І. Ансофа. Описано можливі ситуації зростання компанії на ринку в залежності від системи показників ринкового попиту та розміру компанії.


Ключові слова: маркетинг, попит, система показників попиту, стратегія зростання


DOI: 10.15276/mdt.6.4.2022.3



  1. Маркетинговий менеджмент : підручник / Ф. Котлер та ін. Київ: Видавництво «Хімджест», 2008. 720 с.

  2. Зозульов О.В. Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компанії. Маркетинг в Україні. 2003. № 2 (18). С. 22–24.

  3. Зозулёв А.В., Кубышина Н.С. Маркетинг. Київ : Знання; Москва: Рыбари, 2011. 421 с.

  4. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / перев. с англ. под ред. В. Б. Колчанова. Санкт-Петербург : Питер, 2004. 800 с.

  5. Berry S., Haile Ph.. Foundations of demand estimation: Handbook of Industrial Organization. Volume 4. Issue 1. 2021. P. 1–62.

  6. Ансофф И. Стратегическое управление. Москва: Прогресс, 1989. 519 с.

  7. Boyd H.W., Westfall R., Starch S.F. Marketing Research: Text and Cases. Harvard University Press, 1991. 742 p.

  8. Боярська М.О. Аналіз стратегії розвитку підприємства. Вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. 2015. № 5. С 306-310.

  9. Маслак О.О., Огерчук Ю.В., Маслак Т.О. Особливості вибору стратегії розвитку вітчизняних підприємств на основі аналізу стратегічних альтернатив. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2021. №2(6). С. 65–71.

  10. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Москва : Издательство «Финпресс», 1998. 416 с.

  11. Власенко В.А. Розробка та реалізація стратегії розвитку підприємства в умовах трансформації ринкових відносин: принципові підходи та інструменти. Економіка. Менеджмент. Підприємництво. 2014. № 26(1). С. 32–41.

  12. Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація. Економіка і суспільство. Мукачівський державний університет. 2018. № 18. С. 346–352.

##submission.howToCite##
ЗОЗУЛЬОВ, Олександр Вікторович; ЦАРЬОВА, Тетяна Олександрівна. Система показників попиту як чинник формування стратегії зростання підприємства. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 4, p. 28-37, гру. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/274>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз