Інноваційні підходи до розвитку і підвищення ефективності маркетингу у соціальних мережах

  • Ivan Tereshchenko к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Полтавський державний аграрний університет
  • Tatyana Borovyk к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Полтавський державний аграрний університет
  • Viktoriia Danylenko к.е.н., доцент, доцент кафедри маркетингу Полтавський державний аграрний університет
  • Olena Maiboroda , к.е.н., доцент кафедри маркетингу Полтавський державний аграрний університет

Анотація

У статті розглянуто тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережах, досліджено новації для просування продукції у соціальних мережах. Розглянуто інструменти інтернет-маркетингу: SEO-оптимізацію; е-mail розсилки; контекстну рекламу; відеомаркетинг; інтуїтивний маркетинг; маркетинг 3.0; аналітичний маркетинг. Визначено новації SMM: активізацію мобільного маркетингу, використання веб-аналізу, рекламу у відеоформаті, маркетинг впливу, контент-маркетинг, чат-боти і месенджери, персоналізація бізнес-сторінок. Підсумовано, що основними новаціями SMM стануть: зниження охватів публікацій; збільшення кількості коротких відео та Stories; очищення від ботів та фейкових сторінок; розвиток особистого бренду; перетворення соціальних мереж у маркетплейси; розвиток монетизації; розширення функціоналу обміну повідомленнями; збільшення користувацького контенту.


Ключові слова: маркетинг у соціальних мережах, новації, інтернет-маркетинг, електронна комерція, ефективність маркетингу


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.4



  1. 2021 Digital Marketing Trends: The New vs the Tried and True. URL: https://www.wordstream.com/blog/ws/2021/03/26/digital-marketing-trends-2021. (accessed 25.08.2022).

  2. Babenko V., Syniavska O. Analysis of the current state of development of electronic commerce market in Ukraine. Technology audit and production reserves, 5, 4(43), Pp.40-45. URL: https://doi.org/10.15587/2312-8372.2018.146341. (accessed 27.08.2022).

  3. E-Commerce. B2C E-Commerce. URL: https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commercesales. (accessed 29.08.2022).

  4. Efendi J., Kinney M. Marketing Supply Chain Using B2B Buy-Side-E-Commerce Systems: Does Adoption Impact Financial Performance? Academy of Marketing Studies Journal, 17 (2), Pp. 73-81. URL:https://www.researchgate.net/publication/256027867_Marketing_Supply_Chain_Using_B2B_Buy-Side_E-Commerce_Systems_Does_Adoption_Impact_Financial_Performance. (accessed 30.08.2022).

  5. Email-marketing. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Email-маркетинг. (accessed 30.08.2022).

  6. Hlinenko L. K., Dainovsky Yu. A. State-of art and prospects of development of Ukrainian electronic commerce. Marketing and Management of Innovations, 1, Pp.83-102. URL:http://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-06. (accessed 30.08.2022).

  7. Horbal N. I. Ilnytska K. O. and Romanyshyn S. B. The profession of SMM-marketer in Ukraine: problems and prospects. Business Inform, 12, Pp.477–482. URL:http://oaji.net/articles/2019/727-1552385238.pdf. (accessed 30.08.2022).

  8. How to use Instagram to promote your business: 13 practical tips. URL:http://gwg.in.ua/archives/445. (accessed 01.09.2022).

  9. Illyashenko S. M. Innovation development: marketing and knowledge management. Monograph, 192. URL:https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstreamdownload/123456789/45520/1/Illiashenko_Innovative_2016.pdf;jsessionid=A98B2060DA3699CC10DDAEDE2FB8B872. (accessed 01.09.2022).

  10. Keillor B. D. Marketing in the 21st Century: New world marketing. URL: https://books.google.tm/books?id=-sD7kL2892kC&printsec=copyright#v=onepage&q&f=false. (accessed 01.09.2022).

  11. Kotler F., Kartadzhayya H., Setiavan A. Marketing 3.0: from products to consumers and further - to the human soul. 230. URL:https://kiogmuis.ucoz.ru/Student/marketing_3.0.pdf. (accessed 01.09.2022).

  12. Lyilyik I. Intuitive consumer marketing. Monograph. K.: UAM. – 2014. – Т. 116. – №. 5.

  13. Malovychko S. V. Trends and prospects for the development of electronic trade in Ukraine. Ekonomika i rehion, 4 (53), Pp. 67-73.

  14. Monastyrsky G. L., Turchin L. Ya. Social Media Marketing as the instrument of promoting of enterprises as transport services providing. Ekonomichnyy analiz, vol. 28, № 1, Pp. 258–264. DOI: URL: http://dx.doi.org/10.35774/econa2018.01.258. (accessed 03.09.2022).

  15. Oklander, M.A., & Oklander, T.O., & I. Yashkina. Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu ХХІ storichchia – Digital Marketing – The Marketing Model of the 21st Century. Odesa: Astroprynt. (in Ukrainian).

  16. Romanyshyn S. B., Greskiv I. R. Peculiarities of marketing in social networks, Visnyk of Lviv Polytechnic National University, vol. 819, Pp.183–188. URL: http://ena.lp.edu.ua/bitstream/ ntb/31518/1/26-183-188.pdf. (accessed 03.09.2022).

##submission.howToCite##
TERESHCHENKO, Ivan et al. Інноваційні підходи до розвитку і підвищення ефективності маркетингу у соціальних мережах. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 4, p. 38-46, гру. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/275>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз