Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0
Анотація
Статтю присвячено дослідженню впливу четвертої промислової революції на інтернет-маркетинг в умовах New Normality. Представлено складові інтернет-маркетингу комунікаційного характеру, розвинуто можливості використання інтернету в маркетингу. Проведено дослідження індустрії 4.0 та описано основні очікувані зміни в рамках чотирьох найголовніших технологічних досягненнях. Розглянуто вплив технологій четвертої промислової революції на інтернет-маркетинг та проведено теоретичне моделювання впливу інноваційних технологій на комунікаційну складову інтернет-маркетингу в розрізі представленої структури. При цьому перехід епохи товару до епохи технологій визначає конкурентоспроможність як здатність стати складовою технологічного ланцюга. Отримані результати дозволяють сформулювати та розвинути засади маркетингової діяльності в інтернеті з врахуванням змін індустріалізації 4.0.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, індустрія 4.0, New Normality, маркетингова діяльність, комунікаційна діяльність.
DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.6
- Клаус Шваб: Четверта промислова революція. Формуючи четверту промислову революцію. Клуб сімейного дозвілля. 2019. 417 с.
- Kagermann H., Anderl R., Gausemeier J., Schuh G., Wahlster W. Industrie 4.0 in a Global Context – Germanу, 2018. URL: https://www.researchgate.net/publication/315739153_Industrie_40_in_a_ Global_Context_Strategies_for_Cooperating_with_International_Partners_acatech_STUDY (дата звернення 13.10.2022)
- Войтко С. В. Розвиток економік країн в умовах Next Normality та Industry 4.0. Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". 2020. № 17. С. 93–104.
- Котлер Ф., Картаджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. від традиційного до цифрового. КМ-БУКС. 2019. С. 224
- Зозульов О. В., Царьова Т. О. Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару. Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". 2016. № 13. С. 369–376.
- Тертичний О.О. Особливості маркетингу в мережі Інтернет. «Економіка та суспільство» Мукачівського державного університету. Випуск №. 12. 2017. С. 382–385
- Ус М.І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складник комерційної діяльності підприємства. «Економіка та суспільство» Мукачівського державного університету. Випуск №. 2018. С. 482–488
- Успенский. И. В. Энциклопедия Интернет-бизнеса. СПб. и др. : Питер, 2001. 432 с. : ил. ISBN 5-318-00188-2 : 98.80.
- Зозулев А.В., Солнцев С.А. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: Учеб. пособие. Знания, 2008. С. 643.
- Measuring digital development Facts and figures 2020. URL: https://itu.foleon.com/itu/measuring-digital-development/mobile-vs-fixed/
-
pdf_6
скачано раз