Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0

  • Крістіна Валеріївна Костянчук аспірантка кафедри промислового маркетингу Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Анотація

Статтю присвячено дослідженню впливу четвертої промислової революції на інтернет-маркетинг в умовах New Normality. Представлено складові інтернет-маркетингу комунікаційного характеру, розвинуто можливості використання інтернету в маркетингу. Проведено дослідження індустрії 4.0 та описано основні очікувані зміни в рамках чотирьох найголовніших технологічних досягненнях. Розглянуто вплив технологій четвертої промислової революції на інтернет-маркетинг та проведено теоретичне моделювання впливу інноваційних технологій на комунікаційну складову інтернет-маркетингу в розрізі представленої структури. При цьому перехід епохи товару до епохи технологій визначає конкурентоспроможність як здатність стати складовою технологічного ланцюга. Отримані результати дозволяють сформулювати та розвинути засади маркетингової діяльності в інтернеті з врахуванням змін індустріалізації 4.0.


Ключові слова: інтернет-маркетинг, індустрія 4.0, New Normality, маркетингова діяльність, комунікаційна діяльність.


DOI: 10.15276/mdt.6.3.2022.6



  1. Клаус Шваб: Четверта промислова революція. Формуючи четверту промислову революцію. Клуб сімейного дозвілля. 2019. 417 с.

  2. Kagermann H., Anderl R., Gausemeier J., Schuh G., Wahlster W. Industrie 4.0 in a Global Context – Germanу, 2018. URL: https://www.researchgate.net/publication/315739153_Industrie_40_in_a_ Global_Context_Strategies_for_Cooperating_with_International_Partners_acatech_STUDY (дата звернення 13.10.2022)

  3. Войтко С. В. Розвиток економік країн в умовах Next Normality та Industry 4.0. Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". 2020. № 17. С. 93–104.

  4. Котлер Ф., Картаджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. від традиційного до цифрового. КМ-БУКС. 2019. С. 224

  5. Зозульов О. В., Царьова Т. О. Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару. Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". 2016. № 13. С. 369–376.

  6. Тертичний О.О. Особливості маркетингу в мережі Інтернет. «Економіка та суспільство» Мукачівського державного університету. Випуск №. 12. 2017. С. 382–385

  7. Ус М.І. Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складник комерційної діяльності підприємства. «Економіка та суспільство» Мукачівського державного університету. Випуск №. 2018. С. 482–488

  8. Успенский. И. В. Энциклопедия Интернет-бизнеса. СПб. и др. : Питер, 2001. 432 с. : ил. ISBN 5-318-00188-2 : 98.80.

  9. Зозулев А.В., Солнцев С.А. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: Учеб. пособие. Знания, 2008. С. 643.

  10. Measuring digital development Facts and figures 2020. URL: https://itu.foleon.com/itu/measuring-digital-development/mobile-vs-fixed/

##submission.howToCite##
КОСТЯНЧУК, Крістіна Валеріївна. Розвиток інтернет-маркетингу в умовах індустрії 4.0. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 4, p. 61-70, гру. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/277>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз