РОЛЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В АКТИВІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

  • Світлана Володимирівна Ковальчук д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Хмельницького національного університету (Хмельницький, Україна)
  • Олена Миколаївна Ковінько канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та реклами Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ (Вінниця, Україна)
  • Ігор Вікторович Лісовський канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Хмельницького національного  університету (Хмельницький, Україна)

Анотація

У статті розглянуто особливості використання цифрового маркетингу в міжнародній бізнес-діяльності вітчизняних підприємств. Визначено інформаційно-комунікаційні технології, використання яких на практиці дозволить здійснювати аналітичне дослідження зарубіжних ринків, оцінювати маркетингову привабливість нових міжнародних ринків підприємствами України. Обґрунтовано доцільність застосування цифрових технологій в міжнародній маркетинговій діяльності, наведено характеристику сучасних онлайн платформ цифрового маркетингу. На прикладі продемонстровано особливості використання цифрових каналів як інструментів  підтримки міжнародної бізнес-діяльності.


Ключові слова: цифровий маркетинг, інформаційно-комунікаційні технології, онлайн платформа, онлайн фільтри, цифрові канали, міжнародна бізнес-діяльність, міжнародна торгівля, торгова статистика.


DOI: 10.15276/mdt.2.1.2018.4



  1. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг. Київ, КНЕУ, 2001. 106 с.

  2. Каніщенко О. Л. Маркетингова підтримка міжнародного підприємництва // Формування ринкових відносин в Україні. 2005. № 12 (55). С. 40–44.

  3. Карпова С.В. Международный маркетинг. Москва, Феникс, 2010. 192 с.

  4. Маджаро С. Международный маркетинг / пер. с англ. Москва, Международные отношения, 1977. 790 с.

  5. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя / М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О.І. Яшкіна [та ін.]. / за ред. М. А. Окландера. Одеса, Астропринт, 2017. 292 с.

  6. Старостіна А. О. Методологія і практика маркетингових досліджень в Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : [спец.] 08.06.02 «Підприємництво, менеджмент та маркетинг» / Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. Київ, 1999. 35 c.

  7. Циганкова Т. М. Управління міжнародним маркетингом. Київ, КНЕУ, 2001. 132 с.

  8. Ілляшенко С. М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань : монографія. Харків, Діса плюс, 2016. 192 с.

  9. Крикавський Є. В., Косар Н. С., Мних О. Б., Сорока О. А.. Маркетингові дослідження. Львів, Нац. ун-т «Львівська політехніка», «Інтелект-Захід», 2004. 288 с.

  10. Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2015 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ // Маркетинг в Україні, 2016. № 1-2. С. 19–30.

  11. Ортинська В. В., Мельникович О. М. Маркетингові дослідження. Вид. 2-ге, доп. Київ, КНТЕУ, 2015. 436 с.

  12. Перцовський Н. І., Спірідонов І. А., Барсукова С. В. Міжнародний маркетинг. Київ, Вища школа, 2001. 239 с.

  13. Полторак В. А. Маркетингові дослідження. Київ : Центр навчальної літератури, 2003. 387 с.

  14. Світовий ринок товарів та послуг / А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник, В. В. Юхименко, В. М. Костюченко, Л. П. Кудирко [та ін.]. / за ред. А. А. Мазаракі, Т. М. Мельник. Київ, КНТЕУ, 2015. 720 с.

  15. Кон’юнктура та перспективи світових аграрних ринків : монографія / І. М. Волкова, О. М. Варченко, В. Є. Данкевич [та ін.]. / за ред. Т. О. Зінчук. Київ, Центр учбової літератури, 2013. 672 с.

  16. Бойчук І. В., Музика О. М. Інтернет в маркетингу: підручник. Київ, Центр учбової літератури, 2010. 512 с.

  17. Пилипчук В.П. Стратегічне планування в мережі Інтернет // Маркетинг в Україні». 2008. №6. С. 45–48.

  18. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика. Москва, Финпресс, 2003. 496с.

  19. Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: системний підхід : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра екон. наук : [спец.] 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності)» ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана». Київ, 2009. 449 с.

  20. Моисеева Н. К. Международный маркетинг. Москва, Центр экономики и маркетинга, 1998. 408 с.

  21. Пашкус Ю. В., Мисько О. Н. Введение в бизнес..Ленининград, Северо-Запад, 1991. 299 с.

  22. Вікіпедія. URL : https://ru.wikipedia.org /wiki/Ex_Works (дата звернення: 25.12.2017).

  23. Статистика торгівлі для розвитку міжнародного бізнесу (Trade statistics for international business development ). URL : http://www.trademap.org (дата звернення: 25.12.2017).

##submission.howToCite##
КОВАЛЬЧУК, Світлана Володимирівна; КОВІНЬКО, Олена Миколаївна; ЛІСОВСЬКИЙ, Ігор Вікторович. РОЛЬ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В АКТИВІЗАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ БІЗНЕС-ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 1, p. 55-73, бер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/28>. Дата доступу: 23 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз