Управління ціновою політикою на підприємстві
Анотація
Стаття присвячена дослідженню цінової політики на основі використання маркетингового підходу з урахуванням світового досвіду. В роботі узагальнено вихідні елементи розробки цінової політики підприємства. Сформульовано основні етапи процесу управління ціновою політикою. Розглянуті основні блоки процесу управління ціновою політикою на підприємстві., а також узагальнені та відображені цілі цінової політики.
Ключові слова: маркетингове ціноутворення, маркетингова діяльність, підход, інформація, методи дослідження, ціна, маркетингова цінова політика.
DOI: 10.15276/mdt.6.4.2022.9
- 1. Шишкин М.М. Как сформировать привлекательные для клиентов цены. Управление продажами, 2016, №6. С.422 – 426.
- 2. Нэгл, Т., Хоган, Дж. И Зейл, Дж., Стратегия и тактика ценообразования: руководство для более прибыльного роста, Oxon, Routledge, 2016, C. 207–243.
- 4 кращих програмних засобів автоматизованого ціноутворення, щоб знайти найкращу ціну. node-tricks.com. URL: https://uk.node-tricks.com/4-best-automated-pricing-software-find-best-price. (дата звернення: 15.01.2021).
- Yashkina, O. (2017) The optimal pricing strategy of the novelty product determined by function of price elasticity of demand. Marketing and digital technologies, vol. 1, no. 2, pp. 125–137.
- Mykhailo Oklander, Оlena Chukurna, Tatiana Oklander, Oksana Yashkina. (2020) Methodical Approach to Calculating Information Value in Pricing Policy in Supply Chains. Estudios de Economía Aplicada. Vol 38, No 4. DOI: http://dx.doi.org/10.25115/eea.v38i4.4009
- What is Digital Marketing and Digital Marketing Strategy? URL: https://www.equinetacademy.com/ what-is-digital-marketing. (дата звернення: 15.01.2021).
- 7. 42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2021. URL: https://inlnk.ru/WMV53. (дата звернення: 20.01.2021).
- Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 2002. 167 с.
- Окландер М.А., Чукурна О.П.. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 284 с.
- Панченко М.О. Управління якістю: теорія та практика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 228 с.
-
pdf_9
скачано раз
##submission.howToCite##
ПАНЧЕНКО, Марія Олександрівна; СТРЕНКОВСЬКА, Анна Юріївна.
Управління ціновою політикою на підприємстві.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 4, p. 99-106, гру. 2022.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/280>. Дата доступу: 22 лис. 2024