Управління ціновою політикою на підприємстві

  • Марія Олександрівна Панченко канд. екон. наук, доцент доцент кафедри маркетингу Національний університет «Одеська політехніка»
  • Анна Юріївна Стренковська канд. екон. наук доцент кафедри маркетингу Національний університет «Одеська політехніка»

Анотація

Стаття присвячена дослідженню цінової політики на основі використання маркетингового підходу з урахуванням світового досвіду. В роботі узагальнено вихідні елементи розробки цінової політики підприємства. Сформульовано основні етапи процесу управління ціновою політикою. Розглянуті основні блоки процесу управління ціновою політикою на підприємстві., а також узагальнені та відображені цілі цінової політики.


Ключові слова: маркетингове ціноутворення, маркетингова діяльність, підход, інформація, методи дослідження, ціна, маркетингова цінова політика.


DOI: 10.15276/mdt.6.4.2022.9



  1. 1. Шишкин М.М. Как сформировать привлекательные для клиентов цены. Управление продажами, 2016, №6. С.422 – 426.

  2. 2. Нэгл, Т., Хоган, Дж. И Зейл, Дж., Стратегия и тактика ценообразования: руководство для более прибыльного роста, Oxon, Routledge, 2016, C. 207–243.

  3. 4 кращих програмних засобів автоматизованого ціноутворення, щоб знайти найкращу ціну. node-tricks.com. URL: https://uk.node-tricks.com/4-best-automated-pricing-software-find-best-price. (дата звернення: 15.01.2021).

  4. Yashkina, O. (2017) The optimal pricing strategy of the novelty product determined by function of price elasticity of demand. Marketing and digital technologies, vol. 1, no. 2, pp. 125–137.

  5. Mykhailo Oklander, Оlena Chukurna, Tatiana Oklander, Oksana Yashkina. (2020) Methodical Approach to Calculating Information Value in Pricing Policy in Supply Chains. Estudios de Economía Aplicada. Vol 38, No 4. DOI: http://dx.doi.org/10.25115/eea.v38i4.4009

  6. What is Digital Marketing and Digital Marketing Strategy? URL: https://www.equinetacademy.com/ what-is-digital-marketing. (дата звернення: 15.01.2021).

  7. 7. 42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2021. URL: https://inlnk.ru/WMV53. (дата звернення: 20.01.2021).

  8. Окландер М.А. Проблеми формування маркетингової системи країни. Київ, 2002. 167 с.

  9. Окландер М.А., Чукурна О.П.. Маркетингова цінова політика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 284 с.

  10. Панченко М.О. Управління якістю: теорія та практика: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 228 с.

##submission.howToCite##
ПАНЧЕНКО, Марія Олександрівна; СТРЕНКОВСЬКА, Анна Юріївна. Управління ціновою політикою на підприємстві. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 6, n. 4, p. 99-106, гру. 2022. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/280>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз