Моделювання маркетингових процесів з використанням інтегрованих динамічних моделей
Анотація
Вирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних процесів у маркетингових завданнях. Наведено математичні вирази для написання інтегральних моделей у вигляді багатовимірних зважених функцій. Розроблено обчислювальний метод ідентифікації інтегральних моделей у вигляді багатовимірних перехідних характеристик за допомогою вимірювання реакції ринку на вхідний вплив. Представлені результати моделювання рекламної аудиторії на прикладі рекламної кампанії вищого навчального закладу.
Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингова модель, нелінійні моделі, інтегральні динамічні моделі.
DOI: 10.15276/mdt.2.1.2018.5
- Korbicz, J. & Kościelny, J.M., (eds). (2010). Modeling, Diagnostics and Process Control: Implementation in the DiaSter System. Springer: Berlin.
- Balasubramanian, S., Gupta, S., Kamakura, W.A., & Wedel, M. (1998). Modeling large datasets in marketing. Statistica Neerlandica, 52 3, 303–324.
- Leeflang, P.S., & Wittink, D.R., (2000). Building models for marketing decisions: Past, present and future. International Journal for Research in Marketing 17, 105–126.
- 4. Doll, J., & Eisert, U. (2014). Business Model Development and Innovation, a Strategic Approach to Business Transformation. The Business Transformation Journal, 11, 7–15.
- Gassmann,O., Frankenberger, K., & Csik, M. (2015). The Business Model Navigator: 55 Models That Will Revolutionise Your Business. FT Press.
- Bishop, W. (1996). Strategic Marketing for the Digital Age. HarperBusiness.
- Celaya, J., Vazquez, J., & Rojas, M. (2014). How the new business models in the digital age have evolved, Kindle Edition.
- Oklander, M.A., Oklander, T.O., & Yashkina, O.I. (2017). Tsifroviy marketing – model marketingu XXI storichchya [Digital marketing – a model of marketing ХХІ century]. M.A. Oklander (Ed). Odesa: Astroprint [in Ukrainian].
- Masri, M, & Pavlenko, V. (2016). Intelligent Technology of Nonlinear Dynamics Diagnostics using Volterra Kernels Moments. International journal of mathematical models and methods in applied sciences, 10, 158–165.
- Antoshchuk, S.H., & Fomin, O.O. (2017). Model marketynhu, yaka keruietsia danymy [Data-driven marketing model]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii [Marketing and digital technology], 1 (2), 92–101 [in Ukrainian].
-
pdf file 5 (English)
скачано раз