Моделювання маркетингових процесів з використанням інтегрованих динамічних моделей

  • Oleksandr Fomin канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри комп`ютеризованих систем управління, Одеський національний політехнічний університет (Одеса, Україна)

Анотація

Вирішується проблема моделювання складних економічних процесів. Наведено аналітичний огляд економічних моделей, їх переваги та недоліки. Обґрунтовано використання інтегральних моделей для моделювання нелінійних динамічних процесів у маркетингових завданнях. Наведено математичні вирази для написання інтегральних моделей у вигляді багатовимірних зважених функцій. Розроблено обчислювальний метод ідентифікації інтегральних моделей у вигляді багатовимірних перехідних характеристик за допомогою вимірювання реакції ринку на вхідний вплив. Представлені результати моделювання рекламної аудиторії на прикладі рекламної кампанії вищого навчального закладу.


Ключові слова: цифровий маркетинг, маркетингова модель, нелінійні моделі, інтегральні динамічні моделі.


DOI: 10.15276/mdt.2.1.2018.5



  1. Korbicz, J. & Kościelny, J.M., (eds). (2010). Modeling, Diagnostics and Process Control: Implementation in the DiaSter System. Springer: Berlin.

  2. Balasubramanian, S., Gupta, S., Kamakura, W.A., & Wedel, M. (1998). Modeling large datasets in marketing. Statistica Neerlandica, 52 3, 303–324.

  3. Leeflang, P.S., & Wittink, D.R., (2000). Building models for marketing decisions: Past, present and future. International Journal for Research in Marketing 17, 105–126.

  4. 4. Doll, J., & Eisert, U. (2014). Business Model Development and Innovation, a Strategic Approach to Business Transformation. The Business Transformation Journal, 11, 7–15.

  5. Gassmann,O., Frankenberger, K., & Csik, M. (2015). The Business Model Navigator: 55 Models That Will Revolutionise Your Business. FT Press.

  6. Bishop, W. (1996). Strategic Marketing for the Digital Age. HarperBusiness.

  7. Celaya, J., Vazquez, J., & Rojas, M. (2014). How the new business models in the digital age have evolved, Kindle Edition.

  8. Oklander, M.A., Oklander, T.O., & Yashkina, O.I. (2017). Tsifroviy marketing – model marketingu XXI storichchya [Digital marketing a model of marketing ХХІ century]. M.A. Oklander (Ed). Odesa: Astroprint [in Ukrainian].

  9. Masri, M, & Pavlenko, V. (2016). Intelligent Technology of Nonlinear Dynamics Diagnostics using Volterra Kernels Moments. International journal of mathematical models and methods in applied sciences, 10, 158165.

  10. Antoshchuk, S.H., & Fomin, O.O. (2017). Model marketynhu, yaka keruietsia danymy [Data-driven marketing model]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii [Marketing and digital technology], 1 (2), 92101 [in Ukrainian].

##submission.howToCite##
FOMIN, Oleksandr. Моделювання маркетингових процесів з використанням інтегрованих динамічних моделей. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 1, p. 74-82, бер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/29>. Дата доступу: 23 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз