КОМУНІКАТИВНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРУПИ У FACEBOOK ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ НА РИНКУ НАУКОВО-ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

  • Сергій Миколайович Ілляшенко д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу та УІД Сумський державний університет (Суми, Україна) д-р хабілітований, професор, Вища школа економіко-гуманітарна (Бєльсько-Бяла, Польща)
  • Юлія Сергіївна Шипуліна канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД Сумський державний університет (Суми, Україна)
  • Наталія Сергіївна Ілляшенко канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та УІД Сумський державний університет (Суми, Україна)

Анотація

Викладено результати аналізу і кількісної оцінки за авторською методикою комунікативної ефективності сторінки (групи) випускової кафедри університету у соціальній мережі Facebook. Визначено основні напрями комунікативного впливу та їх адресатів. Виконано аналіз стану складових елементів Web-культури випускової кафедри як головної складової забезпечення її комунікативної ефективності у інтернет-просторі взагалі і соціальних мережах, зокрема. Розроблено схему цілеспрямованого управління комунікативною ефективність сторінки (групи) випускової кафедри у Facebook.


Ключові слова: комунікативна ефективність, просування, випускова кафедра, ринок науково-освітніх послуг, Web-культура, інтернет, соціальні мережі.


DOI: 10.15276/mdt.2.1.2018.6



  1. Божкова В. В., Тимохіна Я. О. Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУВ // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 13–20.

  2. Голишева Є. О., Рудь М. П. Особливості просування освітніх послуг // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої пам’яті проф. Балацького О.Ф. (м. Суми, 6–8 травня 2014 р.). У 2-х т. Суми, СумДУ, 2014. Т. 2. С. 227–228.

  3. Грищенко І. М., Крахмальова Н. А. Інструменти та форми маркетингової комунікації на ринку освітніх послуг // Вісник КНУТД. 2014. №4. С. 298–307.

  4. Ілляшенко Н. С., Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. 63–74.

  5. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С. Застосування WEB-технологій для формування іміджу ВНЗ // Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком ; За ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми : Папірус, 2011. С. 183–193.

  6. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С. Комунікаційна ефективність WEB-технологій у маркетингу науково-освітніх послуг // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 69–78.

  7. Ілляшенко С.М. Сайт наукового журналу як інструмент інтернет-маркетингу знань науково-освітніх установ // Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т. 1, № 1. С. 6–19.

  8. Ілляшенко С. М., Шипуліна Ю. С., Ступнікова К. Б. Комунікаційна ефективність сайту кафедри як інструменту формування її іміджу та просування в інтернеті // Науковий вісник Херсонського державного університету. 2016. Вип. 21. Ч. 2. С. 190–193.

  9. Ильяшенко С. Н., Шипулина Ю. С. WEB-культура как составляющая устойчивого развития организации // Устойчиво развитие. 2013. Вып. 8. С. 32–36.

  10. Костюк М. К. Необхідність використання соціальних мереж як елемента інтегрованих маркетингових комунікацій для просування вищих навчальних закладів // Траектория науки : електрон. версія журн. 2016. № 4 (9). С. 2146–2159. URL : http://pathofscience.org/index.php/ps/ article/download/168/181 (дата звернення: 19.01.2017).

  11. Лухменева Е. П., Калиева О. М. Особенности формирования и продвижения бренда ВУЗа // Вестник ОГУ. 2012. № 13 (149). С. 228–231.

  12. Медведева Е. А., Водатурская Я. Р. Оценка эффективности продвижения ВУЗа в социальных сетях // Общество: политика, экономика, право. 2013. № 4. С. 96–101.

  13. Сорочан Д. В. Використання вищим навчальним закладом інструментарію SMM для просування власного бренду // Науковий вісник Херсонського державного університету. 2014. Вип. 5. Ч. 3. С. 57–60.

  14. Тєлєтов О. С., Провозін М. В. Рекламна діяльність вищого навчального закладу // Маркетинг і менеджмент інновацій. 2011. № 2. С. 53–64.

  15. Lesidrenska S., Dicke P. Social-media platforms and its effect on digital marketing activities // Marketing and Management of Innovations. 2012. № 1. С. 44–52.

  16. Maslowsky C. Five Ways Higher Education Marketing Will Change in 10 Years [Electronic resource]. Mode of access : http://evolllution.com/ opinions/ways-highereducation-marketing-change-10-years.

##submission.howToCite##
ІЛЛЯШЕНКО, Сергій Миколайович; ШИПУЛІНА, Юлія Сергіївна; ІЛЛЯШЕНКО, Наталія Сергіївна. КОМУНІКАТИВНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ГРУПИ У FACEBOOK ЯК ІНСТРУМЕНТУ ПРОСУВАННЯ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ НА РИНКУ НАУКОВО-ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 1, p. 83-95, бер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/30>. Дата доступу: 23 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз