Стратегічна роль виставок і ярмарків у маркетинговій діяльності агропідприємств України
Анотація
Для агросектору України виставки і ярмарки займають особливе місце у політиці просування завдяки можливості вибудовувати тісні й довготривалі відносини між виробниками, споживачами, постачальниками й посередниками. На виставках і ярмарках агрокомпанії представляють не лише себе чи свій бренд, а й самі вироби, їхні властивості, дію та функціональні характеристики. У статті розглянуто активність українського агробізнесу у виставкових заходах. Звернено увагу на актуальність виставок в силу необхідності вивчення технологій, пошуку ідей, ознайомлення з різними учасниками ринкового обміну. Активна участь українських агропромислових підприємств у демонстрації своїх досягнень на міжнародних виставках вказує на високий рівень агровиробництва в Україні, застосування сучасних технологічних досягнень та бажання вдосконалюватись і розширювати ринки збуту.
Ключові слова: маркетингові комунікації, виставки, ярмарки, модель комунікацій, агробізнес.
DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.4
- «АГРО-2021» зібрало 1080 компаній-учасниць та більше 90 тисяч відвідувачів. AGRO: міжнародна агропромислова виставка. URL: https://agroexpo.in.ua/ua/site/about (дата звернення: 12.03.2023).
- Концепція розвитку виставково-ярмаркової діяльності в Україні. Урядовий портал. 28.07.2003. № 459-р. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/2596762 (дата звернення: 02.08.2022).
- Кузик О.В. Базові моделі комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України. Стратегія економічного розвитку України. 2022. Том 50. С.106-118. DOI: https://doi.org/10.33111/sedu.2022.50.106.118.
- Кузик О.В. Стратегічний маркетинг: теорія та методологія: навч. посіб. Львів: ЛНУ, 2015. 240 с.
- Майовець Є. Маркетинг: теорія та методологія: навч. посібник. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2015. 450 с.
- Майовець Є., Кузик О. Маркетингові комунікації. Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2013. 192 с.
- Майовець Є.Й. Аграрний маркетинг: навч. посібник. Львів: ЛНУ імені І.Франка, 2019. 228 с.
- Найбільша агропромислова виставка Східної Європи. IСМАВ НААН. 10.06.2018. URL: https://ismav.com.ua/найбільша-агропромислова-виставка-с/ (дата звернення: 02.08.2022).
- Примак Т.О. Маркетингова політика комунікацій: навч.посіб. К.: Атіка, Ельга-Н, 2009. 328 с.
- About the Center for Exhibition Industry Research. CEIR. URL: https://www.ceir.org/about/ (дата звернення: 26.03.2023).
- Agritechnica Review 2019. DLG Service. URL: https://www.agritechnica.com/fileadmin/downloads/2019/aussteller/Rueckblick/AT_2019_Review_new.pdf (дата звернення: 05.08.2022).
- Boudet J., Gregg B., Wong J. & Schuler G. What shoppers really want from personalized marketing. McKinsey & Company. 23.10.2017. URL: https://www.mckinsey.com/business-functions/marketing-and-sales/our-insights/what-shoppers-really-want-from-personalized-marketing (дата звернення: 03.11.2021).
- Gębarowski M. Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej. Gdańsk: Regan Press. 2010. 308 p.
- Kuzyk O. Strategic Directions of Marketing Communications of Agro-Industrial Enterprises in Ukraine. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2022. Vol. 2 No. 43. 78-84. https://doi.org/10.55643/fcaptp.2.43.2022.3685.
- Smith, B.L., Lasswell, H.D. Propaganda, communication and public opinion. New Jersey: Princeton university press, 2015. 446 p.
- Top 10 biggest and best farming and agriculture fairs and shows in the world 2019-2020. Tradefest. 30.03.2019. URL: https://tradefest.io/en/blog/post/top-10-of-the-largest-and-best-farming-and-agriculture-fairs-and-shows-in-the-world (дата звернення: 03.08.2022).
-
pdf_4
скачано раз