Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії

  • Тетяна Олександрівна Завалій Державний університет «Житомирська політехніка»
  • Владислав Юрійович Шахрай Державний університет «Житомирська політехніка»

Аннотация

Стаття присвячена дослідженню можливостей та обмежень діджитал-інструменту конкурентної розвідки SimilarWeb на прикладі таких цифрових майданчиків електронної комерції як маркетплейси. Були виокремлені основні обмеження, які формують чітке розуміння оціночного характеру отриманих даних, перераховують умови, коли застосовувати сервіс недоцільно, актуалізують необхідність попередньої перевірки віднесення обраних сайтів до певної підкатегорії на предмет релевантності та обґрунтовують доцільність використання досліджуваного сервісу комплексно з іншими діджитал-інструментами вебаналітики. До можливостей сервісу SimilarWeb віднесено доступ до: вебаналітики за сайтом без реєстрації в безоплатному режимі; показників ефективності сайту; інформації про місце сайту в різних рейтингах; характеристик залученої аудиторії; переліку потенційних сайтів-конкурентів; можливості порівняння сайтів за різними показниками; аналізу застосунків за різними операційними системами.


Ключові слова: SimilarWeb, конкурентна розвідка, аналіз сайтів, електронна комерція, маркетплейс, трафік сайту, маркетинговий канал.


DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.7



  1. Bansal H., Kohli S. Trust evaluation of websites: a comprehensive study. International Journal of Advanced Intelligence Paradigms. Vol. 13. No. 1/2. P. 101-112.

  2. Cvitanović P.L. Digital Marketing Benchmarks leveraged by marketing analytics tools. CroDiM: International Journal of Marketing Science. 2020. Vol. 3(1). P. 82-97.

  3. Data Release FAQs. SimilarWeb. URL: https://cutt.ly/F7J3FT6 (дата звернення: 20.03.2023)

  4. Industry Category. Glossary. SimilarWeb. URL: https://cutt.ly/t45SHK5 (дата звернення: 12.03.2023)

  5. March L. Unique Visitors: Understanding and Targeting Your Competitors’ Audience. SimilarWeb blog. January 14, 2021 (Updated February 13, 2023). URL: https://cutt.ly/Q7XyRrM (дата звернення: 25.02.2023)

  6. Our customers. SimilarWeb. URL: https://www.similarweb.com/corp/clients/ (дата звернення: 16.02.2023)

  7. Prantl D., Prantl M. Website traffic measurement and rankings: competitive intelligence tools examination. International Journal of Web Information Systems. 2018. Vol. 14. No. 4. P. 423-437.

  8. Rincon J.S.R., Tarazona A.R.R., Martinez A.M.M., Acosta-Prado J.C. Positioning and web traffic of Colombian Banking Establishments. Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research. 2022. Vol. 17. P. 1473-1492.

  9. SEMrush vs SimilarWeb - Which is a Better SEO Tool? Simplilearn. Last updated on Aug 23, 2022. URL: https://cutt.ly/P7j5Gjj (дата звернення: 01.03.2023)

  10. Similarweb vs. Direct Measurement. URL: https://cutt.ly/D7bmH3Q (дата звернення: 20.03.2023)

  11. URL: https://craft.co/similarweb (дата звернення: 25.02.2023)

  12. Singal H., Kohli S. Trust necessitated through metrics: estimating the trustworthiness of websites. Procedia Computer Science. 2016. Vol. P. 133-140.

  13. The list of all website categories in SimilarWeb. URL: https://www.similarweb.com/category/ (дата звернення: 08.02.2023)

  14. Vyas C. Evaluating state tourism websites using Search Engine Optimization tools. Tourism Management. 2019. Vol. 73. P. 64-70.

  15. We are the official measure of the digital world. URL: https://www.similarweb.com/corp/about/ (дата звернення: 03.03.2023)

  16. Батрименко В.В. Запровадження сучасних форм електронної комерції в умовах діджиталізації світової економіки. Стратегія розвитку України. 2019. № 2. С. 58-65.

  17. Белз О.Г. Інтернет-просування освітніх послуг класичними університетами України. Економіка і суспільство. 2017. Вип. 10. С. 866-871.

  18. Василів В.Б., Безтелесна Л.І. Вебаналітика як засіб оцінювання і формування конкурентних переваг університетів України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2021. Том 85. № 5. С. 323-343.

  19. Даниленко Є.С. Маркетингова концепція управління діяльністю підприємств-автодилерів: поведінковий підхід : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. Харків, 2018. 492 с.

  20. Дрокіна Н.І. Конкурентний аналіз Інтернет-маркетингу підприємства. Проблеми системного підходу в економіці. 2019. Вип. 4(72). С. 200-211.

  21. ІваненкоЛ.М. Маркетплейси як об’єктивний наслідок розвитку електронної комерції. Економіка і організація управління. Вип. 4. С. 178-187.

  22. Кавун-Мошковська О.О. Структурно-територіальна характеристика прояву споживчої прихильності до найбільших В2С маркетплейсів світу. Бізнес Інформ. № 7. С. 16-22.

  23. КапінусЛ.В., Лабінська Н.О., Скригун Н.П. Маркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсі. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Вип. 2. С. 154-161.

  24. КовшоваІ.О., Глуміліна М.О. Маркетингове коригування поведінкових стереотипів споживачів на ринку маркетплейсів України. Підприємництво і торгівля. 2021. № 29. С. 20-27.

  25. Кузьо Н.Є., Косар Н.С. Інтернет-торгівля в Україні: маркетинговий аспект. Маркетинг і цифрові технології. Том 6. № 3. С. 52-64.

  26. Куліш Т.В. Цифрові інструменти аналізу конкурентів підприємств. Digital Business transformation: challenges and opportunities for partnership: materials of International scientific practical conference (Melitopol, September 9-10, 2021). Melitopol: LLC COLOR PRINT, 2021. С. 35-37.

  27. Мостова А.Д. Роль інструментів просування інтернет-магазинів у формуванні стратегії цифрового маркетингу. Наукові перспективи. 2022. № 10(28). С. 181-195.

  28. Пащук О.Б. Стратегічні маркетингові інструменти просування продукту на маркетплейсі. Бізнес Інформ. № 7. С. 274-280.

  29. Приказюк Н., Марченко К. Маркетингові стратегії страховиків в умовах діджиталізації: сучасна практика та перспективи розвитку. Економічний аналіз. Том 32. № 1. С. 236-247.

  30. Просович О.П., Боцман Ю.С. Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». № 897. Вип. 2. С. 32-38.

  31. Сак Т.В., Ховхалюк Д.О. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4. № 3. С. 73-85.

  32. Семенюк С. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2(27). С. 35-44.

  33. Тихонченко Р.С. Формування клієнтоорієнтованої стратегії у підприємствах роздрібної торгівлі : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. Харків, 2016. 227 с.

  34. Філіпішина Л.М. Формування стратегії сталого економічного розвитку промислових підприємств : дис. … д-ра екон. наук: 08.07.05. Маріуполь, 2018. 497 с.

  35. Черненко О.В. Реформування маркетингової інформаційної системи виробників побутових котлів в умовах цифрової економіки : дис. … канд. екон. наук: 08.00.04. Київ, 2019. 300 с.

  36. Чміль Г.Л. Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів. Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки. 2021. № 1. С. 391-405.

  37. Шпіляк А.С., Гнітецький Є.В. Інструментарій просування товару на платформі Amazon. Актуальні проблеми економіки та управління. 2018. № URL: https://cutt.ly/G7bak1v (дата звернення: 11.03.2023)

Как цитировать
ЗАВАЛІЙ, Тетяна Олександрівна; ШАХРАЙ, Владислав Юрійович. Similarweb як діджитал-інструмент конкурентної розвідки: українські реалії. MDT, [S.l.], v. 7, n. 2, p. 86-104, июнь 2023. ISSN 2523-434X. Доступно на: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/304>. Дата доступа: 20 май 2024
Раздел
Статьи
просмотрено раз: