Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів

  • Вікторія Дмитрівна Хурдей Університет митної справи та фінансів
  • Тетяна Сергіївна Дронова Університет митної справи та фінансів

Анотація

У статті проведено аналіз веб-сайту закладу вищої освіти з метою покращення його позицій у пошуковій видачі та більшого привертання уваги відвідувачів. За допомогою сео-аналізу сайту виявлено технічні недоліки його функціонування. За результатами SEO-аналізу контенту визначено слабкі сторони розміщеної інформації на веб-ресурсах. На основі експертної оцінки досліджено функціонування сайтів закладів вищої освіти з позицій користувача. Запропоновано за результати проведеного аналізу змінити дизайн головної сторінки веб-сайту університету. Розраховано інтегральний індекс використання веб-сайтів університетів міста Дніпро з метою визначення стану використання веб-ресурсів.


Ключові слова: SEO-аналіз, маркетингові комунікації, діджиталізація освіти, інтегрального індекс, корпоративний сайт


DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.8



  1. Eric S.S. The Art of SEO (illustrated ed.). O'Reilly Media, Inc., 2009.

  2. Kristopher J. Search Engine Optimization: Your Visual Blueprint for Effective.

  3. Rice S.L. Mastering Web 2.0: Transform Your Business Using Key Website and Social Media Tools (illustrated ed.). Kogan Page Publishers, 2009.

  4. Басюк Т.М., Василюк А.С. Ранжування веб-сайтів в мережі інтернет. Інформаційні системи та мережі. 2013. № 770. С. 3–12.

  5. Дрокіна Н.І. SEO-оптимізація сайту підприємства як інструмент інтернет-маркетингу. Ужгород, 2018. URL: https://cutt.ly/q8h3VfT (дата звернення: 29.02.2023).

  6. Дронова Т.С., Бакай Ю. Інноваційні канали діджитал-маркетингу в освіті. Економіко-правові та упралінсько-технологічні виміри сьогодення : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпро, 4 листопада 2022 р. Дніпро, 2022. с. 215–217.

  7. Мозгова Г.В. Сайт як інструмент інтернет-маркетингу. Мукачів, 2017. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/9_ukr/90.pdf (дата звернення: 20.02.2023).

  8. Мочалова Ю.В., Сорокина О.А. Маркетинг образовательных услуг вуза. Современные научные исследования и инновации. 2016. № 5. URL: https://web.snauka.ru/issues/2016/05/67649 (дата звернення: 20.02.2023).

  9. Попередні результати вступної кампанії 2022 року. МОН України : веб-сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/news/poperedni-rezultati-vstupnoyi-kampaniyi-2022-roku (дата звернення: 25.01.2023).

  10. Про затвердження Методики розрахунку інтегральних регіональних індексів економічного розвитку: наказ / Державний комітет статистики України. URL: http://uazakon.com/documents (дата звернення: 24.01.2023).

##submission.howToCite##
ХУРДЕЙ, Вікторія Дмитрівна; ДРОНОВА, Тетяна Сергіївна. Маркетинговий статистичний аналіз веб-сайту університету митної справи та фінансів. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 7, n. 2, p. 105-118, чер. 2023. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/305>. Дата доступу: 21 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз