Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу

  • Mariia Panchenko Національний університет «Одеська політехніка»
  • Kristina Velyka Національний університет «Одеська політехніка»

Анотація

Досліджено вплив штучного інтелекту на бізнес-процеси українських компаній. Проаналізовано досвід деяких успішних українських компаній, які вже успішно впроваджують штучний інтелект, що призводить до підвищення продуктивності та зниження витрат на робочу силу. Виявлено переваги та недоліки використання штучного маркетингу у маркетингових дослідженнях, а також виклики і перешкоди, які можуть виникнути під час використання штучного інтелекту в маркетингу. Наведено програмні платформи та бібліотеки відносно типу штучного інтелекту.


Ключові слова: штучний інтелект, технологія, класифікація, маркетингові дослідження, аналіз даних.


DOI: 10.15276/mdt.7.2.2023.11


1.Bezkorovayna, M. O., & Kravets, Y. V. (2021). The use of artificial intelligence in marketing: problems and prospects. Visnyk of Taras Shevchenko National University of Lugansk, (3), 97-102.


2.Borshchevskyi, A. V., & Kovalenko, O. V. (2021). The role of artificial intelligence in the marketing strategy of the enterprise. Economy and Society, (24), 198-203.


3.Gavrylova, M. A. (2021). Artificial intelligence in marketing: potential and challenges. Economic Space, (169), 86-92.


4.Ivanova, O. Ye. (2021). The use of artificial intelligence in internet marketing. Visnyk of Kyiv National University of Technologies and Design, (3), 147-155.


5.Krutenko, O. (2020). Artificial intelligence in marketing: benefits and challenges. Marketing Journal.


6.Marketing forecast for 2022: how marketing will change with the spread of AI and the pandemic. Forbes Ukraine. URL: https://forbes.ua/ua/market/marketingovij-prognoz-na-2022-rik-yak-zminitsya-marketing-z-poshirennyam-shi-ta-pandemiyi-11122021-6799.


7.Official website of IBM. URL: https://www.ibm.com/uk-ua/products/watson  (accessed 21 Marсh 2023).


8.Rud, M.O. (2021). The use of artificial intelligence in digital marketing. Marketing: Theory and Practice, (3), 22-30.


9.Solovyov, M. V. (2020). Artificial intelligence in marketing. Kyiv: Kyiv University Publishing House.


10.Shyshkin, O. V. (2020). Application of artificial intelligence in marketing. Visnyk of Kyiv National University of Technologies and Design, (2), 167-174.

##submission.howToCite##
PANCHENKO, Mariia; VELYKA, Kristina. Дослідження впливу штучного інтелекту у маркетингу. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 7, n. 2, p. 147-155, чер. 2023. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/308>. Дата доступу: 04 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз