Формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики
Анотація
У статті розглядається формування системи генерації додаткових продажів на принципах маркетингової аналітики. Аналіз платоспроможного попиту, конкурентного середовища та використання інструментів маркетингової аналітики стають ключовими елементами розробки ефективної стратегії збільшення продажів і доходів підприємств. Дослідження різних чинників, що впливають на зменшення попиту та ринків, дозволяє виявити можливості для створення цінності для клієнтів і залучення їх до додаткових покупок. Застосування маркетингової аналітики у формуванні стратегії додаткових продажів допомагає компаніям розуміти поведінку споживачів, прогнозувати зміни на ринку та розробляти персоналізовані пропозиції для збільшення витрат клієнтів. Отже, розгляд різних аспектів формування системи генерації додаткових продажів на основі маркетингової аналітики має ключове значення для підвищення конкурентоспроможності та досягнення успіху на ринку.
Ключові слова: маркетингова аналітика, додаткові продажі, Repeat Purchase Rate, CRM, ERP, Customer Retention Rate, Net Dollar Retention, Price premium MS, Value-to-Volume Ratio.
DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.4
- Дячун О., Радинський С. Cучасні проблеми управління продажем. Соціально-економічні проблеми і держава. Тернопіль, 2019. Вип. 1 (20). С. 107-117. URL: https://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/ pdf/2019/19rsvpup.pdf (дата звернення 21.06.2023).
- Пилипчук В. П., Данніков О. В Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу. Бізнес Інформ. Харків, 2016. № 3. С.291-296 URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-3_0-pages-291_296.pdf (дата звернення 21.06.2023).
- Савіна С. С. Маркетингова аналітика в системі управління підприємством Вісник Волинського інституту економіки та менеджменту. Луцьк, 2018. № 21С. 257-262.
- Baluch A., Main K. Best ERP Systems Of 2023: website. URL: https://www.forbes.com/advisor/business/software/best-erp-systems (дата звернення 29.06.23).
- Dopson E. How to Calculate Churn Rate (Formula) & Reduce Customer Churn: website. URL: https://blog.close.com/churn-rate/ (дата звернення 29.06.2023).
- Smith K. How to calculate your value to volume ratio: website. URL: https://www.mightyroar.com/blog/value-to-volume-ratio (дата звернення 25.06.2023).
- Chai W., Ehress T., Kiwak K. CRM (customer relationship management): website. URL: https://www.techtarget.com/searchcustomerexperience/definition/ CRM-customer-relationship-management / (дата звернення 26.06.2023).
- Sacks D., Ethan Ruby E. The SaaS Metrics That Matter: website. URL: https://sacks.substack.com/p/the-saas-metrics-that-matter (дата звернення 25.06.2023).
- Jason Cohen. No wait, of course THAT is the single most important SaaS metric: website. URL: https://blog.asmartbear.com/important-saas-metric.html (дата звернення 25.06.2023).
- Macrotrends - The Premier Research Platform for Long Term Investors: website. URL: https://www.macrotrends.net (дата звернення 25.06.2023).
- Офіційний сайт ТОВ "АЙТІ ІНТЕРПРАЙСЕС": website. URL: https://www.it.ua/ (дата звернення 29.06.23).
- Online CRM Software.: website. URL: https://www.capterra.com/online-crm-software (дата звернення 29.06.2023).
- Policella G. How to Calculate Purchase Frequency, and 3 Tips to Improve It (2023): website. URL: https://blog.smile.io/how-to-calculate-purchase-frequency (дата звернення 29.06.2023).
- What Is Net Promoter? A trusted anchor for your customer experience management program. URL: https://www.netpromoter.com/net-promoter-score (дата звернення 03.06.2023).
- Reichheld F. The Ultimate Question: Driving Good Profits and True Growth. MA: Harvard Business School Press. 211p.
- Fripp G. Price Premium Index. URL: https://www.marketingstudyguide.com/price-premium-metric/ (дата звернення 03.06.2023).
- John A. Davis. Measuring Marketing The 100+ Essenitial Metrics Every Marketer Needs to Know, Third Edition. Publisher(s): De Gruyter, 2017. 390 p.
-
pdf_4
скачано раз