Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспільства

  • Світлана Василівна Похилько канд. екон. наук, доцент кафедри фінансів і підприємництва Сумський державний університет
  • Анна Юріївна Єременко аспірантка кафедри фінансових технологій і підприємництва Сумський державний університет
  • Тетяна Сергіївна Тиченко студентка кафедри фінансових технологій і підприємництва Сумський державний університет

Анотація

Стаття присвячена   дослідженню теоретичних аспектів та практичної імплементації процесів розробки стратегії просування бізнесів в умовах розвитку електронної комерції та цифрової трансформації. У статті проаналізовано широке коло інструментів та платформи, які використовуються для розробки маркетингових стратегій. Наведено приклад актуального онлайн-бізнесу,  для якого було визначено цільову аудиторію за допомогою методу «5W» М. Шеррингтона, використано SWOT-аналіз та метод SMART для подальшого формування стратегій розвитку. Доведено, що використання Social Media Marketing є корисним для підвищення життєздатності бізнесу, його розвитку  та максимізації прибутку.


Ключові слова: Social Media Marketing, електронна комерція, просування, цифрова економіка, цифрова трансформація бізнесу, онлайн-магазини


 DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.10



  1. Берницька Д. І., Кравчук Н. О. Ділова репутація як стратегічний чинник розвитку підприємства. Інноваційна економіка. 2011. № 3. С. 41–45.

  2. Кочкіна Н. Тенденції розвитку рекламних комунікацій у глобальному інтерактивному просторі. Вісник КНУ імені Тараса Шевченка. Серія «Економіка». 2014. No 162. С. 30–34.

  3. Андрушкевич З. М. Актуальність застосування інструментів smm у маркетинговій діяльності підприємств. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст: збірник наукових праць за матеріалами II Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Полтава, 21–22 квітня 2016 р.). 2016. С. 20-22.

  4. Артюхіна М. В., Попова Г. В. Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 1. С. 52-61. 5.

  5. The history of social media marketing. The Payments Association. URL: https://thepaymentsassociation.org/article/the-history-of-social-media-marketing/ (дата звернення 10.04.2023).

  6. Муджирі Є. Якими соцмережами користуються українці під час війни: статистика. Speka. URL: https://speka.media/yakimi-socmerezami-koristuyutsya-ukrayinci-pid-cas-viini-doslidzennya-p22nyp (дата звернення 03.04.2023).

  7. Інструменти маркетингової стратегії. Nardep. URL: https://nardep.org.ua/news/28460 (дата звернення 20.04.2023).

  8. Lim W. What are the Benefits of Social Media Marketing? Equinet Academy. URL: https://www.equinetacademy.com/benefits-of-social-media-marketing/ (дата звернення 17.05.2023).

  9. Чередніченко А. Як визначити цільову аудиторію. Bazilik. URL: https://bazilik.media/nasha-tsilova-iak-vyznachaiut-svoiu-tsa-ukrainski-media/ (дата звернення 20.04.2023).

  10. Іваніна Р., Міщенко С. Сегментація аудиторії за допомогою методики 5W Шеррингтона. Elit Blog. URL: https://elit-web.ua/blog/segmentatsija-auditorii-s-pomoschju-metodiki-5w-sherringtona (дата звернення 22.04.2023).

  11. Оголь А. SWOT-аналіз із прикладами. eSputnik.URL: https://esputnik.com/uk/blog/swot-analiz-iz-prikladami (дата звернення 23.04.2023).

  12. Poliakov_leather. Instagram. URL: https://www.instagram.com/poliakov_leather/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== (дата звернення 25.04.2023).

  13. Kohan_bags. Instagram. URL: https://instagram.com/kohan_bags?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== (дата звернення 25.04.2023).

  14. Pin_gvin10. Instagram. URL: https://instagram.com/pin_gvin10?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ== (дата звернення 25.04.2023).

  15. Puzzle.ua. Instagram. URL:https://instagram.com/_puzzle.ua?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==(дата звернення 25.04.2023).

  16. Liberty56. Instagram. URL:https://instagram.com/_liberty56?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==(дата звернення 25.04.2023).

  17. SMART-постановка цілей, або як зробити будь-яке завдання здійсненним? Cybershark. URL: https://cybershark.pro/uk/smart-postanovka-cilej/(дата звернення 27.04.2023).

##submission.howToCite##
ПОХИЛЬКО, Світлана Василівна; ЄРЕМЕНКО, Анна Юріївна; ТИЧЕНКО, Тетяна Сергіївна. Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспільства. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 7, n. 3, p. 144-155, вер. 2023. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/321>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз