Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z

  • Ольга Володимирівна Семенда канд. екон. наук, доцент доцент кафедри маркетингу Уманський національний університет садівництва

Анотація

У статті розглянуто стратегії контент-маркетингу, спрямовані на покоління Z, підкреслено важливість розуміння їхнього мислення для розробки ефективних маркетингових стратегій. Представлені кейси та найкращі практики контент-маркетингу, спрямовані на покоління Z, які надають уявлення про ефективні кампанії. Ці приклади висвітлюють основні елементи, що призводять до успіху кампанії та допомагають маркетологам адаптувати свої стратегії. Маркетологи повинні передбачати зміни в уподобаннях та цінностях покоління Z, щоб залишатися ефективними у своїх зусиллях у контент-маркетингу. Загалом, це дослідження надає цінну інформацію для маркетологів, які бажають впливати на мислення покоління Z за допомогою контент-маркетинг.


Ключові слова: контент-маркетинг, покоління Z, свідомість, мислення, цифрові платформи, соціальні мережі, маркетингові стратегії.


DOI: 10.15276/mdt.7.3.2023.11



  1. Струтинська О.В. Особливості сучасного покоління учнів і студентів в умовах розвитку цифрового суспільства. Електронне наукове фахове видання Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету». №9. С.145–160. https://doi.org/10.28925/2414-0325.2020.9.12.

  2. Собкова С.І. Актуалізація проблеми прояву поведінкових девіацій підліткового віку. Вплив комунікативно-інформаційного простору на психологічні особливості й особистісні ресурси людини в умовах дії дестабілізаційних факторів на суспільство: монографія. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т. 2022. 344 с.

  3. Борисова Т.М. Комплексний Інтернет-маркетинг: навч. посіб. Тернопіль: ЗУНУ, 2022. 272 с.

  4. Головчук Ю.О., Дибчук Л.В., Середницька Л.П. Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг. Економіка та держава. 2022. №4. С.69–75. DOI: 32702/2306-6806.2022.4.69.

  5. Ященко М.С. Контент-маркетинг на підприємствах торгівлі. Сучасні тенденції розвитку економіки, фінансів та управління: нові можливості, проблеми, перспективи: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 10 листопада 2021 р. К.: КУБГ. 2021. 403с. С.335.

  6. Саідова Г.О., Радченко Г.А. Контент-маркетинг як дієва складова просування бізнесу. Проблеми системного підходу в економіці. Вип. 2(2). С.144-149. http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2019_2%282%29__23.

  7. Бреннан Р., Крофт Р., Рейд, А. Роль автентичності у впливі на ставлення та поведінку споживачів покоління Журнал стратегічного маркетингу. 2019. №27(6). С.498-513.

  8. Раменська С. Storytelling – маркетинг майбутнього. 2023. №2(16-02). С.46–50. https://doi.org/10.30888/2663-5712.2022-16-02-024.

  9. Беляк Є.В., Євтушевська О.В. Сторітелінг у процесі комерціалізації результатів підприємницької діяльності. Економіка та держава. 2022. №1. С.75–78. DOI: 32702/2306-6806.2022.1.75.

  10. Коваль С. Інтеграційні особливості користувацьких медіатекстів. Журналістика майбутнього: виклики, тенденції, перспективи розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 18‒19 жовт. 2022 р.). Львів: Простір-М, 2022. 312. С.

  11. Пархаєва Н.В., Зуб К.П. Інфлюенс-маркетинг: ефективність, переваги та сучасний стан. Інформаційне суспільство: технологічні, економічні та технічні аспекти становлення: матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 15-16 листопада 2022 р.) ГО «Наукова спільнота»; WSSG w Przeworsku. 223 с. С.

  12. Гнилякевич-Проць І., Павлисько М.В. Тренди розробки інфлюенс стратегії. Економіка та суспільство. №44. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-64.

  13. Горобченко О. Інфлюенсерство як інструмент розвитку е-бізнесу. Економіка та суспільство. №38. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-54.

  14. Храпкіна В., Брюшко Н. Сучасні тренди інтернет-маркетингу. Економіка та суспільство. №38. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-38-64.

  15. Лиса С.С., Кулік А.В. Ефективність SMM як інструменту збутової політики підприємства. Бізнес інформ. № .2022. С.432-437. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-1-432-437

##submission.howToCite##
СЕМЕНДА, Ольга Володимирівна. Аналіз впливу контент-маркетингу на свідомість покоління Z. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 7, n. 3, p. 156-164, вер. 2023. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/322>. Дата доступу: 20 тра. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: