Використання соціальних мереж в аналізі комунікацій арабських країн
Анотація
Розвиток соціальних мереж змінює способи спілкування, співпраці, створення та споживання. Соціальні мережі стають фундаментальними та мають трансформаційний вплив на бізнес і компанії. Використання інструментів соціальної мережі та стимулювання інновацій у взаєминах із покупцем та потенційним клієнтом допомагає підвищити рівень спілкування та взаємодії. Метою даної статті є аналіз, виявлення та демонстрація всіх особливостей використання соціальних мереж в арабських країнах. Використовуються методи аналізу наукової літератури, аналізу крос-таблиць та порівняльного аналізу.
DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.1
-
pdf_file_1 (English)
скачано раз
##submission.howToCite##
DAVIDAVIČIENĖ, Vida; CHALFOUN, Fadwa.
Використання соціальних мереж в аналізі комунікацій арабських країн.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 10-20, чер. 2018.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/33>. Дата доступу: 22 гру. 2024