Методика оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-індустрії
Анотація
У статті розглянуто методику оцінки ефективності впровадження системи бренд-менеджменту на підприємствах fashion-індустрії, враховуючи оцінювання кваліфікації та ефективності роботи співробітників на підприємстві, оцінки ефективності маркетингового інструментарію та заходів бренд-менеджменту. Визначено специфіка організаційно-методичного підхіду до управління брендами підприємств легкої промисловості. Розроблено критерії оцінки ефективності співробітників та методи їх оцінки. Показано зв’язок між показниками результативності впровадження бренд-менеджменту на підприємстві. Розраховано рівень впливу окремих спеціалістів на досягнення цілей бренд-менеджменту.
Ключові слова: бренд-менеджмент, управління брендом, брендинг, fashion-індустрія
DOI: 10.15276/mdt.7.4.2023.10
- Траут Д., Райс Э. Позиционирование. Битва за узнаваемость. «Питер», 2017. 320 с.
- Kapferer J.N. Strategic Brand Management, 4th ed. London: Kogan Page, 2008. 576 p.
- Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд-лидерство: Новая концепция брендинга. М.: Издательский дом Гребенникова, 2003. 380 с.
- Зозулёв А. Уровни формирования брендов в современных условиях. Отдел маркетинга. №7. С. 19–22.
- Мода онлайн: 61% всех интернет-продаж в мире приходится на одежду и обувь. RAU. URL: https://rau.ua/ru/news/onlajn-prodazhy-odezhda/ (дата звернення: 02.2021)
- Oklander M., Oklander T., Yashkina O., Pedko I., Chaikovska M. Analysis of technological innovations in digital marketing. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. Vol. 5/3. № 95. P. 80–91. URL: http://journals.uran.ua/eejet/article/view/143956 (дата звернення 24.05.2019)
- Метод 360 градусов. Википедия: Свободная энциклопедия. URL: https://ru.wikipedia.org/wiki/Метод_360_градусов (дата звернення 11.08.2020).
- Сбалансированная система показателей. Executive.ru. URL: https://www.e-xecutive.ru/wiki/index.php/Сбалансированная_система_показателей (дата звернення 15.08.2020).
-
pdf_10
скачано раз