Вдосконалення маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств
Анотація
Статтю присвячено удосконаленню маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу авіапідприємств, який пропоновано сформувати на основі синтезу цифрового маркетингу, адаптивного маркетингу та Growth-Hacking-маркетингу. Пропонований підхід охоплює інструментами маркетингу всі стадії інноваційного процесу, починаючи від генерування інноваційної ідеї і до реалізації інноваційних продуктів та послуг авіакомпаній, тому його імплементація у функціональну модель розвитку інноваційного потенціалу є раціональною. Перевагою авторського бачення є науково обґрунтована маркетинговими інструментами пропозиція релевантності інноваційної ідеї потребам та запитам споживачів (адаптивний маркетинг на основі великих даних), її швидка та заощадлива реалізація (підхід Growth-Hacking). Створення комплексної системи маркетингового інструментарію забезпечення розвитку інноваційного потенціалу має вирішальне значення для конкурентоспроможності авіакомпанії, дозволяючи пропонувати клієнтам більш інноваційні та релевантні їх потребам вдосконалені продукти та послуги.
Ключові слова: маркетинг, інструментарій, інноваційний потенціал, авіапідприємство, цифровий маркетинг, адаптивний маркетинг, Growth-Hacking-маркетинг
DOI: 10.15276/mdt.7.4.2023.11
- Тульчинська С.О., Кириченко С.О., Савіцький Н.Ю. Застосування сучасних інструментів маркетингу в умовах інноваційної економіки. Агросвіт. 2019. № 3. С. 19-23.
- Selvalakshmi V., Gayathri S., Anitha L., Ramachandran S. Sustainalble strategy: Analyzing the role of CSR Communication of Selet Companies to the Stakeholder. International Journal of professional business review. 2023. Vol. 8. No. 4. Р. 1-12.
- Губін К.Г. Розвиток адаптивного маркетингу в Україні. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 4. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/download/1977/1904/ (дата звернення 25.10.2023)
- Летуновська Н.Є., Сигида Л.О. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики. Бізнес Інформ. 2019. № 4. С. 97-105.
- Полях С.С. Сутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесі. Стратегія економічного розвитку України. 2020. Вип. 46. С. 53-63.
- Phabao S., Pongsiri P., Silpcharu T. Intelligent Marketing Management Approach in the Industrial Business Sectors. International Journal of professional business review. 2023. 8. No. 6. Р. 1-24.
- Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 5.0: Technology for Humanity. John Wiley & Sons. Hoboken, Wiley, 2021. 224 p.
- Grandhi B., Patwa N., Saleem K. Data-driven marketing for growth andprofitability. EuroMed Journal of Business. 2021. Vol. 16(4). Р. 381-398.
- Ellis S. Find a Growth Hacker for Your startup. URL: http://www.startup-marketing.com/where-are-all-the-growth-hackers/ (дата звернення 25.10.2023)
- Ellis S. Growth Hacking is For Smart marketers – Not Just Startups. URL: http://www.startup-marketing.com/is-growth-hacking-only-a-startup-thing/ (дата звернення 25.10.2023)
- Ellis S. Sean Ellis: The Rise of the Growth Hacker. URL: http://blogs.wsj.com/accelerators/2014/05/29/sean-ellis-the-rise-of-the-growth-hacker/ (дата звернення 25.10.2023)
-
pdf_11
скачано раз