Маркетинг інтелектуальної власності

  • Aldona-Małgorzata Dereń кандидат технічних наук, факультет комп'ютерних наук та менеджменту, Вроцлавський університет науки і техніки (Вроцлав, Польща)
  • Jan Skonieczny кандидат економічних наук, факультет комп'ютерних наук та менеджменту, Вроцлавський університет науки і техніки (Вроцлав, Польща)

Анотація

Маркетинг визначається різним чином. Проте, найчастіше сприймається як процес, описаний в маркетинг-мікс 4P, маркетинг-мікс 5p і маркетинг-мікс 7Р у створенні цінності для споживачів. Нова концепція маркетинг-мікс, яка розроблена авторами (продукт, патент і інші права інтелектуальної власності; ціна; Promotion, люди, процес, речові докази), має важливе практичне значення для інноваційних підприємств, особливо для тих, які засновують свою ринкову діяльність на нових інформаційних технологіях. Розроблена модель є невід'ємною частиною рейкової моделі, яка розроблена авторами, і яка поєднує в собі маркетингову стратегію (проникнення ринку, розробка продукції, розвиток ринку, диверсифікація) зі стратегіями захисту ресурсів інтелектуальної власності (патент, продаж, ліцензія, франшиза)


DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.2

##submission.howToCite##
DEREŃ, Aldona-Małgorzata; SKONIECZNY, Jan. Маркетинг інтелектуальної власності. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 21-29, чер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/34>. Дата доступу: 18 кві. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: