НАПРЯМИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПРОДУКТАМИ ХАРЧУВАННЯ НА ОСНОВІ ЗАЛУЧЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

  • Наталія Євгенівна Кузьо старший викладач кафедри маркетингу і логістики Національний університет «Львівська політехніка» (Львів, Україна)
  • Наталія Степанівна Косар канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри маркетингу і логістики Національний університет «Львівська політехніка» (Львів, Україна)

Анотація

З використанням вторинної інформації та кореляційно-регресійного аналізу встановлено перспективність розвитку Інтернет-торгівлі продуктами харчування України. Проаналізовані Інтернет-магазини торговельних мереж «Таврія В», «Фуршет», Fozzy, NOVUS, METRO, «Ашан» за такими показниками, як Web-вітрина, інформаційний та товарний каталог, реєстрація клієнта, оформлення замовлення, розрахунки за товари, регіони їх доставки для встановлення найбільш привабливих для відвідувачів показників. На підставі визначених недоліків Інтернет-торгівлі для споживачів розроблені рекомендовані заходи для збільшення привабливості закупівлі продуктів харчування в Інтернет-магазинах торговельних мереж України, які стосуються вдосконалення їх інформаційного забезпечення, прийняття, виконання  та оплати замовлень клієнтів.


DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.3

##submission.howToCite##
КУЗЬО, Наталія Євгенівна; КОСАР, Наталія Степанівна. НАПРЯМИ АКТИВІЗАЦІЇ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПРОДУКТАМИ ХАРЧУВАННЯ НА ОСНОВІ ЗАЛУЧЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 30-42, чер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/35>. Дата доступу: 20 кві. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: