SMM у діяльності автодилерів на ринку України

  • Наталія Степанівна Косар Національний університет "Львівська політехніка"
  • Наталія Євгенівна Кузьо Національний університет "Львівська політехніка"

Анотація

Дослідження свідчать, що ринок автомобілів України характеризується можливостями для збільшення попиту. Внаслідок негативного впливу вживаних автомобілів на довкілля важливо збільшити попит на нові автомобілі через популяризацію дилерами своїх торгових марок. Це передбачає активне використання ними Інтернету, зокрема і соціальних мереж. Визначено, що більшість автодилерів сьогодні використовує три найпопулярніші платформи - Facebook, Youtube, Instagram, проте ТОВ "Порше Україна" розширило свою присутність у інших мережах. Проведений аналіз контенту соціальних мереж найбільших автодилерів України дав можливість визначити тематику дописів з найвищим рівнем залучення, на підставі чого розроблені рекомендації стосовно активізації просування діяльності автодилерів у соціальних мережах.


Ключові слова: ринок автомобілів України, автодилери, рівень взаємодії, соціальні мережі, тематика дописів


DOI: 10.15276/mdt. 8.1.2024.9



  1. Маньківський Ю. Р., Томчук О. Ф. Порівняння автомобільного ринку України і розвинених країн ЄС. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Вип. 31. С. 67-75. DOI: 10.32782/2413-9971/2020-31-11.

  2. Соколова Ю. О., Бабіч А. В. Специфіка маркетингової діяльності автодилерів. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 6 (111). С. 91-92. DOI: 32840/1814-1161/2019-6-17.

  3. Луценко О. Автоексперт – 2009: результати експертного опитування топ-менеджменту українських автомобільних компаній. Маркетинг в Україні. 2009. № 1. С. 13–14.

  4. Ложачевська О. М.,  Григоренко Р. В. Аналіз маркетингової діяльності та комунікаційної політики підприємств автосервісу України. Економічний аналіз. Т. 28, № 3. С. 170–175.

  5. Косар Н. С., Кузьо Н. Є. Онлайн комунікації у підвищенні конкурентоспроможності дилерів на ринку легкових автомобілів України. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https:// economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1487 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-47 (дата звернення 20.01.2024).

  6. Аналітичне дослідження вторинного авторинку України. Інститут досліджень авторинку: веб-сайт. URL: https://eauto.org.ua/news/13-analitichne-doslidzhennya-vtorinnogo-avtorinku-ukrajini (дата звернення 21.01.2024).

  7. Руденко О. Для українських доріг потрібен особливий підхід: які моделі авто і чому стануть найкращим варіантом. Апостроф: веб-сайт. URL: https://apostrophe.ua/ua/news/ society/avto/2023-03-16/dlya-ukrainskih-dorog-nujen-osobyiy-podhod-kakie-modeli-avto-i-pochemu-stanut-luchshim-variantom/293093 (дата звернення 22.01.2024).

  8. Мельниченко Р. Автомобільний ринок України: підсумки 2022 року, плани на 2023-й. ІТС: веб-сайт. URL: https://itc.ua/ua/articles/avtomobilnyj-rynok-ukrayiny-pidsumky-2022-roku-plany-na-2023-j (дата звернення 20.01.2024).

  9. Топ-20 брендів 2022 року в Україні. Хто продав більше нових авто? AUTO RIA: веб-сайт. URL: https://auto.ria.com/uk/news/topnews/257005/top-20-brendiv-2022-roku-v-ukraini-khto-prodav-bilshe-novikh-avto.html (дата звернення 23.01.2024).

  10. Петровський Д. Стало відомо, в яких регіонах українці найбільше купують автомобілі. УНІАН: веб-сайт. URL: https://www.unian.ua/economics/transport/de-urajinci-naybilshe-kupuyut-avtomobili-spisok-regioniv-12290433.html?utm_source=unian&utm_medium=related_news&utm _campaign=multi_related_news_in_post (дата звернення 23.01.2024).

  11. Боришкевич В. Авторинок під час війни: які автівки найчастіше купують українці і що пропонують дилери. PG: веб-сайт. URL: https://thepage.ua/ua/auto/stan-avtorinku-v-ukrayini-2023-top-marok-cini-ta-prodazhi (дата звернення 20.01.2024).

  12. Для чого і які вживані авто з-за кордону везуть українці в часи війни? Інститут досліджень авторинку: веб-сайт. URL: https://eauto.org.ua/news/116-dlya-chogo-i-yaki-vzhivani-avto-z-za-kordonu-vezut-ukrajinci-v-chasi-viyni (дата звернення 18.01.2024).

  13. Петровський Д. Війна змінила вподобання українців щодо авто: що зараз купують. УНІАН: веб-сайт. URL: https://www.unian.ua/economics/transport/rinok-avto-serpnen-2023-shcho-zaraz-kupuyut-ukrajinci-12378492.html (дата звернення 20.01.2024).

  14. В Україні зростає попит на авто з Китаю. Інститут досліджень авторинку: веб-сайт. URL: https://eauto.org.ua/news/383-v-ukrajini-zrostaye-popit-na-avto-z-kitayu (дата звернення 22.01.2024).

  15. Український авторинок: який його справжній розмір та скільки втрачає бюджет? YC.MARKET: веб-сайт. URL: https://blog.youcontrol.market/ukrayinskii-avtorinok-iakii-iogho-spravzhnii-rozmir-ta-skilki-vtrachaie-biudzhiet (дата звернення 21.01.2024).

  16. Як найбільші українські оператори авторинку витримали 3 місяці війни. Auto Consulting: веб-сайт. URL: http://autoconsulting.ua/article.php?sid=51486 (дата звернення 19.01.2024).

  17. Ткаченко А. SMM-маркетинг: що таке маркетинг у соціальних мережах. WEZOM: веб-сайт. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/smm-marketing-chto-takoe-marketing-v-sotsialnyh-setyah (дата звернення 22.01.2024).

  18. Інформаційне суспільство. Державна служба статистики України: веб-сайт. URL : http://www.ukrstat.gov.ua (дата звернення 23.01.2024).

  19. Yevseitseva O., Liulchak Z., Semenda O., Järvis M., Ponomarenko I. Digital-marketing as a modern tool for promotion of goods and services in social networks. Financial and credit activity: problems of theory and practice. 2022. № 1 (42). P. 361–

##submission.howToCite##
КОСАР, Наталія Степанівна; КУЗЬО, Наталія Євгенівна. SMM у діяльності автодилерів на ринку України. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 1, p. 135-149, бер. 2024. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/353>. Дата доступу: 04 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз