Методичні засади проведення бренд-аудиту
Анотація
Розглянуто науково-методичні положення проведення бренд-аудиту для торгівельних марок підприємств. Визначено зони проведення бренд-аудиту. На основі аналізу ролі бренду наведено авторську класифікацію типів бренд-аудиту, що можуть проводитися на підприємстві. Систематизовано можливі наявні активи бренду та проказано їх зв'язок із ринковими формами торгівельної марки. В залежності від типу аудиту визначено предмету складову бренд-аудиту. Проаналізовано існуючі методики проведення аудиту бренду. На основі проведеного аналізу було сформовано авторську схему проведення бренд-аудиту.
Ключові слова: бренд, бренд-аудит, методика бренд-аудиту
DOI: 10.15276/mdt.8.1.2024.11
- Aaker A. David. Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. New York: The Free Press, 1991. 273 р.
- Les Binet, Peter Field. Media in Focus: Marketing Effectiveness in the Digital Era, IPA URL: https://www.aktv.cz/wp-content/uploads/2018/10/Marketing-Effectiveness-in-the-Digital-Era_Les-Binet.pdf (дата звернення 01.02.2024).
- Aaker A. David. Building Strong Brands. Simon&Schuster Ltd., 1995, 400 p.
- Зозульов О. Ринкові форми торгової марки. Маркетинг в Україні. № 1 (88). С. 35-39
- Григораш М.О., Зозульов О.В. Підходи до розвитку брендів компанії. Економічний вісник Національного технічного університету України“КПІ”. К.: ЕКМО, 2010. №7. С. 159–
- Jacoby J., Chestnut R. W. Brand loyalty: Measurement and management. – John Wiley & Sons Incorporated, 1978. 120 pp.
- Зозульов О., Несторова Ю. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві. Економіка України. 2008. № 3 (556). С. 4–11.
- Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій. Маркетинг в Україні. 2012. № 5 (74). С. 57–
- Пустотін В.С. Етапи побудови бренд-стратегії. URL: http://open.kmbs.ua/etapi-pobudovi-brend-strategiji.
- Keller Kevin Lane. Strategic brand management: building, measuring, and managing brand equity. Prentice Hall Upper Saddle River, New Jersey, 1998. 686 p.
- Дуглас Ван Прает. Несвідомий брендинг: як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетингу. Фабула. 2020 р. 304 с.
- Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. Навч. посіб. К.: «Центр учбової літератури», 2014. 320 с.
- Стратегии развития бренда: оригинальный стратегический инструментарий для лидерства вашего бренда: пер. с англ. / Дж. Ле Пла, С. Дэвис, Л. Паркер [и др.]. Днепропетровск: Баланс клуб, 2004. 370 с.
- Райт Кей. Побудування бренду: не мовчіть у галасливому світі. Видавництво «Vivat». 2023 р. 304 с.
- Zozulov O., Globa M., Gnitetskyi I. Brand audit: types, approaches, methodologies. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Том 6. № 2. C. 86–
- Глоба М., Зозульов О. Підходи до проведення бренд-аудиту. Маркетинг і реклама. 2021. № 7-8 (298-299). С. 58–
- Baumgarth, Carsten, et al. Brand Audit for Cultural Institutions (BAC): A Validated and Holistic Brand Controlling Tool. International Journal of Arts Management., vol. 19. no. 1. HEC - Montréal - Chair of Arts Management. pp. 54–68.
- Джонсон Метт, Гуман Пріс. Вплив брендів. Таємна сила нейронауки в маркетингу. Видавництво «Vivat». 2023 р. 384 с.
- Lederer C., Hill S. See your brands through your customers' eyes. Harvard Business Review. 2001. Т. 79. №. 6. С. 125-133, 148.
- Kumar N. Kill a brand, keep a customer. Harvard business review. 2003. Т. 81. №. 12. С. 86.
- Aaker A. David. Brand Portfolio Strategy: Creating Relevance, Differentiation, Energy, Leverage and Clarity. New York : Free Press. 2004. 348 p.
- Chevalier M., Mazzalovo G. The brand audit. London : Palgrave Macmillan. pp. 165–199.
-
pdf_11
скачано раз
##submission.howToCite##
ЗОЗУЛЬОВ, Олександр Вікторович; ГЛОБА, Марія Сергіївна.
Методичні засади проведення бренд-аудиту.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 1, p. 162-179, бер. 2024.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/355>. Дата доступу: 04 гру. 2024