Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу

  • Вікторія Дмитрівна Хурдей Університет митної справи та фінансів
  • Тетяна Сергіївна Дронова Університет митної справи та фінансів
  • Дмитро Анатолійович Міщенко Університет митної справи та фінансів
  • Ірина Геннадіївна Павловська Університет митної справи та фінансів

Анотація

Досліджено проблему цифрового маркетингу із використанням загальнонаукових методів дослідження. Обгрунтовано використання системного підходу, в межах якого запропоновано застосування біхевіористичного методу, що дозволяє виділити рівень цифрового маркетингу як окремий об'єкт перспективних наукових пошуків. Визначено тренди в розвитку об’єкта і предмета дослідження рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу. Розкрито результативність проведення наукових досліджень, які залежать від нової термінології, методів, прийомів, показників та досягнень у сфері науки та ефективного використання цієї інформації в наукових і дослідницьких цілях.


Ключові слова: методологія та методи наукових досліджень, цифровий маркетинг; рекламний менеджмент; онлайн-реклама; веб-аналітика; соціальні медіа; штучний інтелект


DOI: 10.15276/mdt.8.2.2024.3



  1. Бірта Г.О., Бургу Ю.Г., Флока Л.В., Горячова О.О. Методологія і організація наукових досліджень : навчальний посібник, Полтава, С. 80-160.

  2. Борисова Т.М. Маркетинг некомерційних суб’єктів: теоретично-методологічні аспекти: монографія. Тернопіль: Підручники і посібники, 2016. С. 214-309. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17131/1/Borysova_T_2016_r_Marketyng=1-7_stor.pdf (дата звернення 30.03.2024).

  3. Бруханський Р. Ф. Методологія наукових досліджень і викладання облікових дисциплін: навчально-методичний посібник для студентів спеціальності «Облік і оподаткування». Тернопіль: ТНЕУ, 2019. 174 с.

  4. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. К.: Лібра, 2002. 712 с.

  5. Дронова Т.С., Хурдей В.Д. Інструменти digital-маркетингу в просуванні підприємства в середовищі «Інтернет». Комерціалізація інновацій в умовах Індустрії 4.0: монографія: за заг. ред. канд. екон. наук, доц. Л.Ю. Сагер. Суми: Сумський державний університет, 2023. с. 159-169

  6. Касян С.Я. Ціннісні атрибути поведінки сучасних споживачів у площині інтегрування цифрового маркетингу і логістики. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг: ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Рівне: О. Зень, 2020. С. 30.

  7. Кислюк Л. Рекламний менеджмент. Київ: Кондор, 172 с.

  8. Котлер Ф. Маркетинг: від А до Я. Альпіна Паблішер Україна. 252 с.

  9. Котлер Ф. Основи маркетингу. Київ: Видав. дім «Діалектика», 2020. 800 с.

  10. Котлер Ф. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. К.: КМ БУКС, 2019. 224 с.

  11. Крикавський Є. В. Рекламний менеджмент : навч.посібник / та ін. 2-ге вид. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 256 с.

  12. Ларіна Я.С. Рябчик А.В. Поведінка споживача: навч. посібник К.: Олді-Плюс, 2020. 284 с.

  13. Окландер М.А., Жарська І.О. Поведінка споживача: Навч. пос. К.: Центр навчальної літератури, 2019. 208 с.

  14. Перспективи для штучного інтелекту: що готує 2021. URL: https://reklamaster.com/marketingand-advertising/perspektivi-dljashtuchnogo-intelektu-shho-gotuie-2019/ 171 (дата звернення 27.03.24).

  15. Семенова Л. Ю., Даценко В. В., Хурдей В. Д.  Маркетинг 4.0. Підприємництво та інновації. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8322 (дата звернення 27.03.24).

  16. Ходаківський Є.І., Данилко В.К., Цал-Цалко Ю.С. Методологія наукових досліджень в парадигмі синергетики: Монографія: за заг. ред. д-ра екон. наук Є.І. Ходаківського. Житомир: ЖДТУ, 2009. 340 с. http://ir.polissiauniver.edu.ua/bitstream/123456789/3074/1/Metod_nauk_doslid_parad_synerh.pdf (дата звернення 27.03.24)

  17. Штучний інтелект на службі маркетингу. URL: https://www.mit-net.com.ua 65 (дата звернення 26.03.24).

  18. 5 основних переваг штучного інтелекту в маркетингу. URL: http://km.365days.com.ua/5- osnovnih-perevag-shtuchnogo-intelektu-vmarketingu (дата звернення 24.03.23).

  19. Янчук Т., Кравцова А. Використання цифрових технологій в маркетинговій діяльності. Науковий вісник МНУ імені В.О. Сухомлинського. Серія: Економічні науки. № 2 (11). С. 75-81.

  20. Янковець Т. Стратегічне управління цифровим маркетингом. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету, 2022. Випуск 145(5). С. 93-112.

##submission.howToCite##
ХУРДЕЙ, Вікторія Дмитрівна et al. Методологія наукових досліджень рекламного менеджменту в умовах цифрового маркетингу. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 2, p. 30-46, чер. 2024. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/363>. Дата доступу: 22 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз