Оптимізація витрат на пошукові рекламні кампанії в Google Ads для IT-стартапів в умовах економічної нестабільності

  • Олександр Андрійович Лісік Львівський національний університет імені Івана Франка
  • Олег Володимирович Кузик Львівський національний університет імені Івана Франка

Анотація

кампанії в Google Ads для ІТ-стартапів в умовах коливань національної економіки та економічної нестабільності. Проаналізовано теоретичні дослідження щодо пошукової реклами та PPC, впливу економічної нестабільності на маркетингові стратегії новостворених підприємств ІТ-сектора, особливостей оптимізації витрат на інтернет-маркетинг. У статті визначено вплив зовнішніх факторів на маркетингові  струментів, які необхідно використовувати для оптимізації витрат на пошукові рекламні кампанії. Запропонований метод формування бюджету для тестування пошукової реклами в Google Ads як нового рекламного каналу. Виокремлено помилки, яких варто уникати під час оптимізації витрат на пошукові кампанії та надані рекомендації щодо їх уникнення.


Ключові слова: оптимізація витрат, пошукові рекламні кампанії, Google Ads, ІТ-стартапи, економічна нестабільність, маркетинг.


DOI: 10.15276/mdt.8.2.2024.4



  1. Балук Н. Р., Тригуб І. Б. Пошуковий маркетинг і контекстна реклама // Зб. матеріалів міжнародної науково-практичної конференції: «Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення». (м.Львів, 01-02 червня 2023) С. 182-184. URL: https://www.lute.lviv.ua/fileadmin/www.lac.lviv.ua/data/pidrozdily/Naukovo_ Doslidna_Chastyna/Docs/2023_VIKL_Suchasni_naprjami.pdf (дата звернення 19.03.2024).

  2. Бахарєва Я. В. Оцінка ефективності та оптимізація маркетингових витрат. Вінницький національний аграрний університет. Облік і фінанси АПК. C. 128-135. URL: http://www.rusnauka.com/11_EISN_2010/Economics/64504.doc.htm (дата звернення 19.03.2024).

  3. Заяць П., Косар Н. Оптимізація маркетингових витрат онлайн‐магазину через впровадження бізнес‐моделі підписки. Академічні візії. № 21. URL: https://zenodo.org/records/8163417 (дата звернення 19.03.2024).

  4. Мальчик М. В., Адасюк І. П. Реклама в інтернеті: теоретичний аналіз та особливості. Journal of Lviv Polytechnic National University Series of Economics and Management. 2021. С. 75-85. URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/may/23590/210488verstka-77-87_0.pdf (дата звернення: 19.03.2024).

  5. Іванечко Н. Р., Дудар В.Т., Павелко В.І. Пошуковий маркетинг. Галицький економічний вісник. Т.: ТНТУ, 2022. Том 74. № 1. С. 158–162. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38697?locale=et (дата звернення 19.03.2024).

  6. Шикіна О.В., Нєчева Н.В. Шляхи Google Ads як інструменту інтернет-маркетингу// Збірник матеріалів ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції: «Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях». Одеса, 26-27 квітня 2023. С. 200. URL: https://scholar.google.com.ua/scholar?oi=bibs&cluster=15727449096980078852&btnI=1 (дата звернення 19.03.2024).

  7. Şahina A., Dirsehanb T. An Overview of Search Engine Marketing: A Systematic Literature Review. Galatasaray University Managerial and Social Sciences Letters. 2023. № 1. URL: https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/2780304 (дата звернення 19.03.2024).

  8. Punnavanam A., Jaseena. Vp. A Study on Digital Marketing and Its Impacts. International Journal of Advanced Research in Computer and Communication Engineering. 2022. Vol. 11 (5), 688-691. URL: https://www.researchgate.net/publication/367687898_A_Study_on_Digital_Marketing_and_ Its_Impacts (accessed 19.03.2024).

  9. Yasmin A. Effectiveness of Digital Marketing in the Challenging Age, An Empirical Study. International Journal of Management Science And Business Administration. 2019. № 5. Pp. 69-80. URL: https://www.researchgate.net/publication/314550609_Effectiveness_of_Digital_Marketing_in_the_Challenging_Age_An_Empirical_Study (дата звернення 19.03.2024).

  10. Wenning S. Use and Effect of Google Ads Effect of Google Ads for Marketing Success. International Journal of Management and Humanities (IJMH). 2021. Vol. 6 (3), pр. 23-26. URL https://www.ijmh.org/wp-content/uploads/papers/v6i3/B1402116321.pdf (дата звернення: 19.03.2024).

  11. Google for Startups: Ads Support. Офіційний сайт Google. URL: https://events.withgoogle.com/google-for-startups-ads-support-program/ (дата звернення 19.03.2024).

  12. Search Advertising – Worldwide. Statista. URL: https://www.statista. com/outlook/amo/advertising/search-advertising/worldwide (дата звернення 19.03.2024).

  13. What Is Quality Score & How Does it Affect Google Ads? Wordstream. URL: https://www.wordstream.com/quality-score (дата звернення 19.03.2024).

##submission.howToCite##
ЛІСІК, Олександр Андрійович; КУЗИК, Олег Володимирович. Оптимізація витрат на пошукові рекламні кампанії в Google Ads для IT-стартапів в умовах економічної нестабільності. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 2, p. 47-57, чер. 2024. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/364>. Дата доступу: 18 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз