Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки

  • Марина Василівна Кірносова зелена економіка, маркетингові стратегії, виробництво органічних добрив, конкурентоспроможність, екологія

Анотація

В статті досліджено вимоги зеленої економіки та «Європейської зеленої угоди» до маркетингових товарних стратегій виробників органічних добрив. Розглянуто проблеми, які виникли внаслідок довготривалого надмірного забруднення ґрунтів сільськогосподарського призначення хімічними речовинами. Розглянуто, які завдання зеленої економіки вирішуються завдяки переходу до виробництва й використання органічних добрив, які переваги будуть отримані галуззю сільського господарства. Розглянуто проблему формування справедливої ціни на харчові продукти та вплив використання органічних добрив в рослинництві. Визначено перспективність експорту органічних добрив та, на які нормативні вимоги слід звертати увагу експортерам. Визначено напрями маркетингових товарних стратегій виробників органічних добрив.


Ключові слова: зелена економіка, маркетингові стратегії, виробництво органічних добрив, конкурентоспроможність, екологія.


DOI: 10.15276/mdt.8.2.2024.7



  1. Горбач Л. М., Рубан О. О., Гуменюк Я. М. Зелена економіка та стале виробництво в умовах глобалізації. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 59. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-8 (дата звернення 9.06.2024).

  2. Сич К. О., Бугайчук В. В., Грабчук І. Ф. Тенденції та перспективи розвитку зеленої економіки в Україні. Економіка та суспільство. 2021. Вип. 30. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-30-48 (дата звернення 9.06.2024).

  3. Білокінна І. Зелена економіка як вимога часу та основа успішного післявоєнного відновлення країни. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2023. №2 (316). C. 79-88. URL: https://doi.org/10.31891/2307-5740-2023-316-2-12 (дата звернення 9.06.2024).

  4. Унінець І. М. Зелена економіка в глобальній екосистемі. Вчені записки : зб. наук. пр. ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». Київ : КНЕУ, 2021. Вип. 22. С. 69–80. URL: https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/38190 (дата звернення 9.06.02024).

  5. Зварич, Р., Масна, О., Рівіліс, І. Методологічні засади формування концепції зеленої економіки. Вісник Економіки. 2022. № 4. С. 131-144. URL: https://doi.org/10.35774/visnyk2022.04.131 (дата звернення 9.06.2024).

  6. Самойленко А. О. Теоретико-методологічні аспекти «зеленої» економіки в контексті сталого розвитку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2022. Вип. 41. С. 99-102. URL: https://doi.org/10.32782/2413-9971/2022-41-18 (дата звернення 9.06.2024)

  7. Ведмеденко І. Україна з хлібом: третя посівна під КАБами. Інформаційне агентство УНІАН. URL: https://www.unian.ua/economics/agro/ukrajina-z-hlibom-tretya-posivna-pid-kabami-12573513.html (дата звернення 9.06.2024)

  8. Communication from the commission to the european parliament, the european council, the council, the european economic and social committee and the committee of the regions The European Green Deal. 2019. EUR-Lex. URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?qid=1576150542719&uri=COM%3A2019%3A640%3AFIN (дата звернення 9.06.2024).

  9. Червоний Д. Перспективи розвитку ринку органічних добрив в Україні. Геополітика України: історія і сучасність. 2023. №1 (30). С. 116-128. URL: https://doi.org/10.24144/2078-1431.2023.1(30). 116-128 (дата звернення 9.06.2024).

  10. Шор К. Ринок органічних продуктів перестає бути нішевим. Інформаційний портал OrganicInfo.ua URL: https://organicinfo.ua/news/organic-no-longer-niche-market/ (дата звернення 9.06.2024).

  11. Organic Food Global Market Report 2024. Research and markets. URL: https://www.researchandmarkets.com/reports/5939781/organic-food-global-market-report#:~:text=The%20Global%20Organic%20Food%20Market%20was%20estimated%20to,at%20%24259.06%20billion%20in%202022. (дата звернення 9.06.2024).

  12. Шор К. Чи насправді органічні продукти дорогі? Інформаційний портал OrganicInfo.ua URL: https://organicinfo.ua/news/true-accointing-of-organic/ (дата звернення 9.06.2024).

##submission.howToCite##
КІРНОСОВА, Марина Василівна. Маркетингові товарні стратегії виробників органічних добрив в умовах зеленої економіки. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 2, p. 82-91, чер. 2024. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/367>. Дата доступу: 18 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз