CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу

  • Світлана Василівна Похилько Сумський Державний Університет
  • Анна Юріївна Приходько Сумський Державний Університет
  • Олег Олександрович Волошко Gelios School (Суми, Україна)

Анотація

Сучасні економічні умови, які виникли відносно нещодавно, дають поштовх великій кількісті підприємств переходити на онлайн-формат і задля автоматизації більшості процесів звертатися до CRM-систем (Customer Relationship Management). Так як ринок постійно змінюється кількість CRM-систем теж постійно росте і обрати саме систему, яка підійде тому чи іншому бізнесу все складніше і складніше. Основний результат дослідження полягає в аналізі, підсумку результатів діяльності підприємства за використання CRM-систем та наданні рекомендаціях щодо використання і підбору CRM-системи для ведення бізнесу задля збільшення прибутку і полегшенню ведення бухгалтерської та будь-якої іншої звітності в рамках чинного законодавства України. Запропоновані рекомендації можуть слугувати основою при підборі CRM-системи для ведення бізнесу.


Ключові слова: CRM-система, лід-менеджер, інновації, автоматизація, маркетингова стратегія.


DOI: 10.15276/mdt.8.3.2024.5


 



  1. URL: https://www.scopus.com/search/form.uri?display=basic#basic. (дата звернення 2.07.2024).

  2. Jabado, Roula; Jallouli, Rim. Impact of Data Analytics Capabilities on CRM Systems’ Effectiveness and Business Profitability An Empirical Study in the Retail Industry. Journal of Telecommunications and the Digital Economy. Volume 12, Issue 1, Pages 427. March 2024. DOI: 18080/jtde.v12n1.845.

  3. Morgan, Todd, Friske, Wesley. Kohtamäki, Marko, Mills, Paul. Customer participation in manufacturing firms’ new service development: the moderating role of CRM technology. Journal of Business and Industrial Marketing. Volume 39, Issue 4, Pages 857. May 2024. DOI: 1108/JBIM-03-2022-0142.

  4. Aral, Sinan, Brynjolfsson, Erik, Gu, Chris, Wang, Hongchang, Wu D.J. UNDERSTANDING THE RETURNS FROM INTEGRATED ENTERPRISE SYSTEMS: THE IMPACTS OF AGILE AND PHASED IMPLEMENTATION STRATEGIES. MIS Quarterly: Management Information Systems. Volume 48, Issue 2, Pages 749 – 774. June 2024. DOI: 10.25300/MISQ/2023/17420.

  5. Yusianto, Rindra, Ali, Rabei Raad;Shidik, Guruh Fajar; Marimin. AI-powered CRM in the post-COVID-19 pandemic. Customer Relationship Management: Methods, Opportunities and Challenges. Pages 175. June 2024. ISBN 979-889113757-8, 979-889113662-5.

  6. Yakasai, Abubakar Mukhtar;Almunawar, Mohammad Nabil; Anshari, Muhammad. Values of blockchain technology in advancing secure and decentralized Customer Relationship Management (CRM) systems. Customer Relationship Management: Methods, Opportunities and Challenges. Pages 235. June 2024. ISBN 979-889113757-8, 979-889113662-5

  7. Гордієнко Д. О. Особливості впровадження CRM-систем у діяльність підприємств. Облік, аналіз, аудит та оподаткування: сучасні концепції розвитку: Зб. матеріалів VІІ Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції; 11 травня 2021 р. Київ: КНЕУ, 2021. С. 446–448.

  8. Сьомкіна Т. В., Литвинова О. В., Лобань О. О. Особливості моделей функціонування IT-компаній в Україні. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2018. Вип. 19(3). С. 84–87.

  9. Бутенко Н. В. Впровадження концепції CRM на промисловому ринку. Економіка та держава. N 3. С. 40–42.

  10. CRM. Що таке CRM. URL: https://snov.io/glossary/ua/customer-relationship-management-crm-ua/ (дата звернення 06.06.2024).

  11. Oracle NetSuite. CRM vs ERP: What’s the Difference? URL: https://www.netsuite.com/portal/resource/articles/erp/erp-vs-crm.shtml (дата звернення 06.06.2024).

  12. Збільшуйте масштаб та максимізуйте прибуток: Використання CRM для розвитку бізнесу. Sitniks. URL: https://sitniks.ua/blog_post/vikorystanny-crm-dlya-biznesu/ (дата звернення 06.06.2024).

  13. Satsyk, O. Mekush, N. Lishchyna, N. Khrystynets, L. Gumeniuk and L. Korobchuk, "Soil Analysis Software Tool for Smart Control of Agronomic Data," 2022 12th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Ruzomberok, Slovakia, 2022, pp. 364-368. Doi:10.1109/ACIT54803.2022.9913133.

  14. OneBox, Тарифи URL: https://1b.app/ua/prices/ (дата звернення 06.06.2024).

##submission.howToCite##
ПОХИЛЬКО, Світлана Василівна; ПРИХОДЬКО, Анна Юріївна; ВОЛОШКО, Олег Олександрович. CRM-система як інструмент підвищення ефективності бізнесу. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 3, p. 69-82, вер. 2024. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/375>. Дата доступу: 21 гру. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз