Вплив користувацького контенту на ефективність маркетингу в соціальних мережах
Анотація
Стаття досліджує вплив користувацького контенту на маркетинг у соціальних мережах, підкреслюючи його роль як потужного інструменту взаємодії з аудиторією та просування брендів. Проаналізовано актуальні дослідження та сучасні приклади використання різних форматів користувацького контенту. Систематизовано підходи до застосування користувацького контенту на таких платформах, як Instagram, TikTok, YouTube та Facebook. Описано та класифіковано види користувацького контенту, а також визначено основні формати співпраці креаторів із брендами. Розроблено рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій на основі користувацього контенту, що сприяє ефективному залученню аудиторії та підвищенню впізнаваності бренду.
Ключові слова: користувацький контент, маркетинг у соціальних мережах, автентичність, креативні кампанії, контент-стратегія
DOI: 10.15276/mdt.8.3.2024.6
- Ugc: що це та яка роль цього контенту в маркетингу? Marketing Link: веб-сайт. https://marketing.link/uk/ugc-shho-cze-ta-yaka-jogo-rol-v-marketingu/ (дата звернення 05.08.2024).
- Що таке UGC: особливості, типи і способи застосування контенту. Блог про інтернет маркетинг: веб-сайт. URL: http://slaidik.com.ua/shho-take-ugc-osoblivosti-tipi-i-sposobi-zastosuvannya-kontentu/ (дата звернення 05.08.2024).
- Leung L. User-generated content on the internet: an examination of gratifications, civic engagement and psychological empowerment. New Media and Society. 2009. vol. 11, no. 8, pp. 1327-1347.
- Hsiao -C. Understanding content sharing on the internet: test of a cognitive-affective-conative model. Online Information Review. 2020.Vol. 44. No. 7, pp. 1289–1306.
- Hennig-Thurau, T., Gwinner, K.P., Walsh, G. and Gremler, D.D. Electronic word-of-mouth via consumer-opinion platforms: what motivates consumers to articulate themselves on the internet? Journal of Interactive Marketing. 2004. Vol. 18. No. 1, pp. 38–52.
- Cao C., Yan J. and Li M. The Impact of Different Channel of Online Review on Consumers’ Online Trust. PACIS, Yokohama. 2018. p. 213.
- Lee K.-T. and Koo D.-M. Effects of attribute and valence of e-WOM on message adoption: moderating roles of subjective knowledge and regulatory focus. Computers in Human Behavior. 2012 vol. 28, no. 5, pp. 1974-1984.
- Горська К. «Користувацьки контент»: морфологія терміну в медійному контексті. Мова. Суспільство. Журналістика : збірник матеріалів ХХІ Міжнародної науково-практичної конференції з проблем функціонування і розвитку української мови. Київ : Інститут журналістики, 2015. С. 112–114.
- Лебеденко С. О., Гнітецький Є. В. Користувацький контент. Структурна модель формування довіри. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут», 2022. № 23. — С. URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/264655/260826 (дата звернення 05.08.2024).
- Collabstr. Онлайн-платформа для співпраці з інфлюенсерами. URL: https://collabstr.com/ (дата звернення 17.08.2024).
- Офіційний сайт. URL: https://eva.ua/ (дата звернення 15.08.2024).
- Офіційна сторінка Instagram. URL: https://www.instagram.com/eva_ua/ (дата звернення 15.08.2024).
- Офіційна сторінка в TikTok. URL: https://www.tiktok.com/@eva.ua/ (дата звернення 15.08.2024).
- Eboshi Sushi. Офіційний сайт. URL: https://odessa.e-boshi.net/ (дата звернення 15.08.2024).
- Eboshi Sushi. Офіційна сторінка Instagram. URL: https://www.instagram.com/odesa_eboshi/ (дата звернення 15.08.2024).
- Eboshi Sushi. Офіційна сторінка в TikTok. URL: https://www.tiktok.com/@eboshi_sushi?_t=8oy5BalEBAk (дата звернення 15.08.2024).
-
pdf_6
скачано раз