Маркетингові інструменти просування органічних добрив в умовах сучасного сільского господарства
Анотація
У статті розглянуто актуальні питання просування органічних добрив в умовах сучасного сільського господарства. Розглянуто вплив інтенсифікації сільськогосподарського виробництва на перехід до органічного землеробства, що передбачає зменшення використання мінеральних добрив та пестицидів. Визначено цільову аудиторію виробників органічних добрив, включаючи фермерів, органічні господарства, садівників та екологічно свідомих споживачів. Описано канали просування та маркетингові інструменти, що сприяють підвищенню обізнаності про органічні добрива та їх ефективному застосуванню. Підкреслено важливість використання інтернет-ресурсів, контент-маркетингу та інших сучасних методів для досягнення маркетингових цілей. Представлено перспективи подальших досліджень і розвитку інноваційних технологій у сфері органічного землеробства.
Ключові слова: органічні добрива, просування, канали просування, інструменти, сільське господарство, добрива, маркетинг.
DOI: 10.15276/mdt.8.3.2024.8
- Вінюкова О.Б. Формування маркетингового інструментарію впровадження та просування органічної продукції на споживчі ринки. Причорноморські економічні студії. Економіка та управління підприємствами. Випуск 34. 2018. С. 52-57.
- Державна служба статистики України. Використання добрив і пестицидів під урожай сільськогосподарських культур. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення 02.08.2024).
- Дидів І. В., Дидів О. Й., Дидів А. І. Нітрати в овочах. Плантатор. Київ: «АГП Медіа», 2017. №5 (35). С. 16-19.
- Дудар В. Конкурентні переваги властивостей органічної агропродовольчої продукції з позиції маркетингу. Економіка і управління підприємствами. Вісник Тернопільського національного економічного університету № 1, 2019. С. 131-140.
- Журавель С.В., Кравчук М.М., Кропивницький Р.Б. та ін. Органічні добрива: навчальний посібник (для студентів напряму підготовки 201 «Агрономія»). Житомир: Вид–во Поліського ун-ту, 2020. 200 с.
- Клименко М.О., Долженчук В.І., Крупко Г.Д., Глущенко М.К., Запасний В.С. Застосування органічних добрив та їх роль у підвищенні родючості ґрунтів. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування. Сер.: Сільськогосподарські науки, № 2, 2013. С. 3-9.
- Ковальчук С.В., Забурмеха Є.М. Маркетингові цифрові технології у дослідженні. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 1. С. 34–51.
- Крючко Л. С., Халатур С. М., Карамушка О. М., Калугіна В. В. Просування – як один з основних елементів маркетинг-міксу. Молодий вчений. 2020. № 9 (85). С. 248–252. URL: https://molodyivchenyi.ua/index.php/journal/article/view/706 (дата звернення 03.08.2024) .
- Перегуда Ю.А. Економічна ефективність технологій виробництва органічних добрив для малих та середніх підприємств. Наука і техніка сьогодні,№6 (34), 2024. С. 344-354. URL: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-6(34)-344-345 (дата звернення 02.08.2024).
- Садченко О.В. Конвергенція маркетингу в умовах сталого розвитку на прикладі підприємництва органічних добрив. Сталий розвиток економіки, №3 (50), 2024. С. 87-93. URL: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-50-14 (дата звернення 02.08.2024).
- Статистичне бюро Європейського Союзу Eurostat. URL: https://ec.europa.eu/eurostat (дата звернення 02.08.2024).
- Хорешко В.В., Стеблянко І.О. Особливості стратегії просування нового товару на ринок. Глобальні проблеми економіки та фінансів: зб. тез наук. робіт IV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ–Прага–Відень, 28 грудня 2015 року), 2015. С. 155–157. URL: https://www.inter-nauka.com/uploads/public/1505900995878.pdf (дата звернення 03.08.2024).
- Шевченко Н.В., Сергієнко О.А, Боковня А.О., Березюк-Рибак І.Р. Креативні рішення для просування продукції АПК. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. Вип. 63. 2021. С. 108-117. URL: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/3649 (дата звернення 03.08.2024).
-
pdf_8
скачано раз