Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств
Анотація
Розроблено методологічний підхід до управління на засадах маркетингу логістичними потоками на етапах інноваційного процесу промислового підприємства, з урахуванням рівня інноваційної готовності його суб’єктів, які також є ланками його логістичної системи. Запропоновано підходи до вирішення виділених проблем кожного з типів суб’єктів інноваційного процесу з урахуванням рівня їх інноваційної готовності. Отримані наукові результати розвивають засади маркетингової логістики в інноваційній діяльності промислових підприємств.
Ключові слова: маркетингова логістика, маркетингове управління, логістичні потоки, інноваційний процес, інноваційний розвиток, інновації промислових підприємств.
DOI: 10.15276/mdt.8.4.2024.1
- Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств: монографія. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 462 с.
- Бондаренко В. Маркетингово-логістичне управління підприємницьких структур. Modeling the development of the economic systems. 2023. № 3. DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2023-9-7.
- Воловик О.І., Курсенко Ю.А. Забезпечення конкурентних переваг у процесі інтегрування логістичної та маркетингової діяльності компанії. Вісник ОНУ ім. І.І. Мечникова Т. 26. Вип. 1(86). С. 46-55. DOI: https://doi.org/10.32782/2304-0920/1-86-7.
- Гончарук А., Підкамінський М., Шляховий О., Гончарук О. Аспекти маркетингу, логістики та ресурсного забезпечення виробництва інноваційної продукції. Modeling the development of the economic systems. 2023. № 2. С. 19-27. DOI: https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-3.
- Ілляшенко Н.С. Управління випереджаючим інноваційним розвитком промислових підприємств: монографія. Суми: Триторія. 2019. 504 с.
- Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С., Ілляшенко Н.С. Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Маркетинг і цифрові технології. 2024. № 2. С. 17-29. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.8.2.2024.2.
- Касян С.Я. Прогнозування маркетингової взаємодії підприємств: аспекти логістичного й комунікаційного забезпечення. Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2016. Вип. № 53. С. 245-253. URL: https://econom.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2018/11/Visnyk_Econom_053_2016.pdf (дата звернення 10.09.2024).
- Одрехівський М. В., Когут У. І., Жила Д. О. Маркетингово-логістично-орієнтоване управління екологічними інноваційними підприємствами. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Проблеми економіки та управління». Т. 5. № 1. С. 170-186. DOI: http://doi.org/10.23939/semi2021.01.170.
- Окландер М.А., Яшкін Д.С. Кількісні методи оцінювання логістичних ризиків // Науковий вісник Міжнародного Гуманітарного Університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2017. Вип. 24. Ч. 1. С. 76–78. URL: http://vestnik-econom.mgu.od.ua/journal/2017/24-1-2017/18.pdf (дата звернення 10.09.2024).
- Олефіренко О.М. Управління комерціалізацією інновацій промислових підприємств: аспекти збутової політики : монографія. Суми : Триторія, 2017. 504 с.
- Олифіренко Ю., Повна С., Біланенко О. Цифровий маркетинг і логістика в адаптивному управлінні інноваційним розвитком підприємства. Науковий вісник Полісся. 2023. № 2(25). С. 240–250. DOI: https://doi.org/10.25140/2410-9576-2022-2(25)-240-250.
- Парсяк, В.Н., Жукова О.Ю. Маркетингова логістика: сучасні тренди та корисний досвід організації. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». 2022. Випуск 2(106). С. 89-95. DOI: https://doi.org/10.37734/2409-6873-2022-2-13.
- Тяжкун Є. Інтеграційна взаємодія маркетингу та логістики: сучасні тенденції. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 59. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-59-72
- Шарко В.В. Логістична політика в стратегії інноваційного розвитку машинобудівного підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 6. Т. 1. С. 218-225. DOI: 10.31891/2307-5740-2019-276-6-230-237
- Шипуліна Ю.С. Показники, критерії і методика діагностики інноваційного потенціалу промислового підприємства. Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку: монографія / за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: ВТД "Університетська книга", 2006. С. 321-349.
- Cherchata A., Popovychenko I., Andrusiv U., Gryn V., Shevchenko N., Shkuropatsky O. (2022). Innovations in logistics management as a direction for improving the logistics activities of enterprises. Management Systems in Production Engineering. V. 30. I. 1. 9-17. DOI: 10.2478/mspe-2022-0002.
- Gryshchenko, Chubukova O., Bilovodska O., Gryshchenko O., Melnyk Yu. (2020). Marketing-oriented approach to evaluating the strategy of distribution management for innovative products in logistics. WSEAS Transactions on Environment and Development. V. 16. 371-383. DOI: 10.37394/232015.2020.16.37
- Illiashenko Sergii, Bilovodska Olena, Tsalko Tetiana, Tomchuk Olesia, Nevmerzhytska Svitlana, Buhas Nataliia. (2022). Opportunities, Threats and Risks of Implementation the Innovative Business Management Technologies in the Post-Pandemic Period COVID-19, WSEAS Transactions on Business and Economics, vol. 19, pp. 1215-1229. DOI: 10.37394/23207.2022.19.107 URL: https://wseas.com/journals/articles.php?id=7112 (дата звернення 10.09.2024).
- Illiashenko Sergii, Shypulina Yuliia, Illiashenko Nataliia, Golysheva Ievgeniia. Logistics risks of commercialization of innovations of industrial enterprises. Economic Herald of State Higher Educational Institution «Ukrainian State University of Chemical Technology». № 2. Р. 56-65. DOI: 10.32434/2415-3974-2023-18-2-56-65. URL: http://ek-visnik.dp.ua/wp-content/uploads/pdf/2023-2/Illiashenko.pdf (дата звернення 10.09.2024).
- Illiashenko, S., Illiashenko, N., Shypulina, Y., Raiko, D., Bozhkova, V. (2021). Approach to assessment of prerequisites for implementation of strategic directions of innovative development of industrial enterprises. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies, 3 (13 (111)), 31–46. DOI: https://doi.org/10.15587/1729-4061.2021.233520
- Jones, J.K. Design methods. Edition 2. New York: Van Nostrand Reinhold. 1992. 407 p.
- Kovalchuk S.V., Semenov K. L. Research, development and elements evaluation of marketing and logistics support of enterprises in production and trade chains. Economic Development: Global Trends and National Peculiarities : Collective monograph. Poland: “Publishing House “Baltija Publishing”. Р. 514-529. URL: http://baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/download/59/1171/2546-1?inline=1 (дата звернення 10.09.2024).
- Sós (2021). Importance of marketing logistics strategy and presentation of the method to support the implementation. Proceedings of IAC in Vienna 2021, 53. URL: https://www.conferences-scientific.cz/file/9788088203254#page=53 (дата звернення 10.09.2024).
- Tarakanov M., Lozova T., Uzun I. Integrated approach to the use of logistics and marketing in the system of commodity markets. Economics Ecology Socium. 2020. № 3. Р. 12-23. DOI: https://doi.org/10.31520/2616-7107/2020.4.3-2
- Velychko O., Velychko L., Butko M., Khalatur S. (2019). Modelling of strategic managerial decisions in the system of marketing logistics of enterprise. Innovative Marketing. 15(2). 58. DOI: http://dx.doi.org/10.21511/im.15(2).2019.05
-
pdf_1
скачано раз
##submission.howToCite##
ІЛЛЯШЕНКО, Сергій Миколайович; ШИПУЛІНА, Юлія Сергіївна; ІЛЛЯШЕНКО, Наталія Сергіївна.
Маркетингове управління логістичними потоками в інноваційному процесі промислових підприємств.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 4, p. 6-20, січ. 2025.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/385>. Дата доступу: 21 січ. 2025