Ефективність нейромаркетингу в комп’ютернихних іграх
Анотація
У цій статті автори використовували дослідження нейромаркетингу фінських, голландських вчених з метою вивчення кращих світових практик та розробки власного маркетингового дослідження впливу дизайну ігор, складності рівнів, різних особливостей гри на специфіку гри користувача, частоту входів до гри та час, проведений в грі, за допомогою технології NeuroSky. Здійснено розрахунки вибірки для подальших досліджень активності мозку у грі, з метою виявлення ключових моментів, що сприяють успіху гри на ринку
DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.7
-
pdf_file_7 (English)
скачано раз
##submission.howToCite##
MARULIN, Stanislav; BLAZHKO, Alexander; ZLATOVA, Iryna.
Ефективність нейромаркетингу в комп’ютернихних іграх.
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 87-99, чер. 2018.
ISSN 2523-434X.
Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/39>. Дата доступу: 22 гру. 2024