Ефективність нейромаркетингу в комп’ютернихних іграх

  • Stanislav Marulin кандидат технічних наук, старший викладач кафедри системного програмного забезпечення Одеського національного політехнічного університету (Одеса, Україна)
  • Alexander Blazhko кандидат технічних наук, доцент кафедри системного програмного забезпечення Одеського національного політехнічного університету (Одеса, Україна)
  • Iryna Zlatova кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету (Одеса, Україна)

Анотація

У цій статті автори використовували дослідження нейромаркетингу фінських, голландських вчених з метою вивчення кращих світових практик та розробки власного маркетингового дослідження впливу дизайну ігор, складності рівнів, різних особливостей гри на специфіку гри користувача, частоту входів до гри та час, проведений в грі, за допомогою технології NeuroSky. Здійснено розрахунки вибірки для подальших досліджень активності мозку у грі, з метою виявлення ключових моментів, що сприяють успіху гри на ринку


DOI: 10.15276/mdt.2.2.2018.7


 

##submission.howToCite##
MARULIN, Stanislav; BLAZHKO, Alexander; ZLATOVA, Iryna. Ефективність нейромаркетингу в комп’ютернихних іграх. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 2, n. 2, p. 87-99, чер. 2018. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/39>. Дата доступу: 23 кві. 2024
Розділ
Статьи
переглянуто раз: