Роль вимірювання ефективності маркетингу електронними інструментами бренд менеджменту
Анотація
В статті показані відмінності побудови торгової марки у теперішній час та 50 років тому. Раніше підприємці спочатку обирали позицію бренду, після чого розроблявся високобюджетний план маркетингових заходів для його просування. Наявність бренду знаходилось у прямій залежності від наявності фінансових ресурсів. Зараз процес брендингу має істотні відмінності. Епоха «соціального медіа-буму» передбачає наявність рекламування продукції або послуг та постійний аналіз і оцінювання їх клієнтами у вигляді відгуків в Інтернеті. Зараз потенційні покупці орієнтовані не тільки на якість продукції, а й на прийняття марки спільнотою. Компанії втратили домінуюче становище у просуванні товарів за рахунок подачі рекламних повідомлень і стали предметом оцінки з боку клієнтів. Воахування цього фактору особливо важливе для малих та середніх підприємств, оскільки для них наявність бренду є ключовим фактором успіху та виживання.
Мета статті – показати ефективність інструментів електронного маркетингу в побудові бренду на ринку та постановку проблеми, демонстрацію її зв'язку з важливими науковими або практичними завданнями. Ці рекомендації можуть бути корисним інструментом для управління процесами оцінки вартості та позиції бренду, формування зв'язків між клієнтом та компанією.
Ключові слова: електронний інструментарій, бренд-менеджмент, розробка бренду, чинники успіху.
DOI: 10.15276/mdt.2.4.2018.1
- CBOS Research Report,(2015), Warsaw: Internauts.
- Central Statistical Office (GUS), (2017), Information society in Poland.
- Chirayu Hantrakul, Jarinya Thaloey, Pradit Songsangyos, (2012), The Review of Knowledge Management in Financial Industry, Procedia - Social and Behavioral Sciences, Volume 69.
- Clarke L., (1997), Shift management, Warsaw: PWN.
- Dziakowicz-Grudzień A.,(2017) Digitization of marketing communication on the market, Internal Trade, 2(367), p. 82-93.
- Frąckiewicz E., (2006), Internet marketing, PWN, Warsaw: PWN.
- Grudzewski W.M.,. Hejduk I.K,(2002), Creating knowledge management systems as the basis for achieving competitive advantage of modern enterprises, [in:] W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk (ed.), The enterprise of the future - a strategic vision, Warsaw: Difin.
- Hołodnik A., Perechuda K., (2017), The enterprise of the future - a strategic vision, Warsaw: Difin. Information society in Poland in 2017, CENTRAL STATISTICAL OFFICE Warsaw, (20.10.2017)
- Nawrocka E., (2015), Innovation of tourism enterprises as a factor in the development of the tourist region, STUDIES OF THE ECONOMIC UNIVERSITY IN WROCLAW, nr 393.
- OECD, (1996), The knowledge-based economy, Paris.
- Orlin K., Sawińska A., SidorkiewiczM., The use of e-promotion on the spa market, in: Spas and their curative and tourist function, ed. by A. Szromka, Cracow 2012, p. 94.
- Szapiro P., Ciemniak R., Internet - a new company strategy, Difin, Warsaw 1999.
- Tutaj J., (2015), Innovations in the organization on the example of the Lower Silesian spa company, in: Innovativeness in the economy, organization and technology, ed. by A. Balcerek and Z. Malary, Wrocław.
- Wiktor J., (2005), Promotion. The company's communication system with the market, Warsaw: PWN.
- Zadura-Lichota P., (2015), Innovative entrepreneurship Revealed and hidden potential for innovation in Poland, Innovative entrepreneurship in Poland. The hidden and hidden potential of Polish innovation, ed. Redakcja Paulina Zadura-Lichota.
-
pdf_file_1 (English)
скачано раз