Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу

  • Ірена Андріївна Підгурська канд. екон. наук,доцент кафедри міжнародних економічних відносин Тернопільський національний економічний університет (Тернопіль, Україна)
  • Олег Андрійович Легкий канд.екон. наук, старший викладач кафедри міжнародних економічних відносин Тернопільський національний економічний університет (Тернопіль, Україна)

Анотація

У статті розкрито основні аспекти інформаційного забезпечення конкурентного аналізу та досліджено його основні складові в цифровому бізнес-середовищі; запропоновано оцінювати стратегічні передумови ведення бізнесу в Інтернеті за допомогою розробленої матриці за відповідними універсальними категоріями; виокремлено передумови здійснення конкурентного аналізу активностей конкурентів у цифровому вимірі; запропоновано базову класифікацію конкурентного аналізу в мережі Інтернет, що передбачає виокремлення експертного (неавтоматизованого) та сервісного (автоматизованого) виду аналізу; виокремлено та розкрито основні категорії експертного конкурентного аналізу; наведено приклади поширених сервісів для автоматизованого конкурентного аналізу в мережі Інтернет.


Ключові слова: аналіз конкурентів, конкурентна розвідка, бенчмаркінг, цифровий маркетинг, Інтернет-маркетинг.


DOI: 10.15276/mdt.3.3.2019.3



  1. Бадрак В.В., Богданович В.Ю. Конкурентна розвідка та промислове шпигунство. Сучасний захист інформації. 2014. №1. С. 16-22.

  2. Porter, M. E. Competitive strategy: Techniques for analyzing industries and competitors. New York: Free Press, 2004. 454 p.

  3. Ковальчук С. В., Ковінько О. М., Лісовський І. В. Роль цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності підприємств. Маркетинг і цифрові технології. 2018. Том. 2, №. 1, С. 55-73.

  4. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital. Somerset: Wiley, 2016. 208 p.

  5. Как провести анализ конкурентов, который привлечет новых клиентов. Лаборатория знаний Genius Marketing: веб сайт. URL: https://geniusmarketing.me/lab/kak-provesti-analiz-konkurentov-kotoryj-privlechet-novyx-klientov/ (дата звернення: 13.06.2019).

  6. Lehkyy O., Pidhurska I., Haida T. Semantic Core Parsing in Search Engine Optimization Process. 9th International Conference on Advanced Computer Information Technologies: Conference Proceedings. Ceske Budejovice, Czech Republic, June 5-7, 2019. P. 358-361.

  7. Как победить в SEO-войне? База знаний Marketing Gamers - международной диджитал-компании: веб сайт. URL: https://marketinggamers.com/kak-pobedit-v-seo-voyne/ (дата звернення: 14.06.2019).

  8. Dodson I. The Art of Digital Marketing: the definitive guide to creating strategic, targeted and measurable online campaigns. New Jersey: Wiley, 2016. 385 p.

  9. Рева А. Как сделать семантическое ядро. Портал Seoprofy.ua: веб сайт. URL: https://seoprofy.ua/blog/optimizaciya-sajtov/kak-sdelat-semanticheskoe-yadro (дата звернення 19.06.2019).

  10.  Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2019. №24. С. 37-42.

##submission.howToCite##
ПІДГУРСЬКА, Ірена Андріївна; ЛЕГКИЙ, Олег Андрійович. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 3, n. 3, p. 25-34, вер. 2019. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/74>. Дата доступу: 04 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз