Форми інтеграції споживача у процес розробки та комерціалізації нового продукту

  • Дарина Віталіївна Дацькова аспірант кафедри менеджменту інноваційної та інвестиційної діяльності «Київський національний університет імені Тараса Шевченка» (Київ, Україна)

Анотація

У статті розкрито основні аспекти взаємодії між споживачем та організацією в процесі розробки й комерціалізації нового товару організацією в цифровому бізнес-середовищі. Обґрунтовано необхідність залучення організацією споживачів до процесу розробки й комерціалізації нового товару та визначено основні ролі, які може виконувати споживач при його інтеграції в процес. Розглянуто існуючу класифікацію форм інтеграції споживача та запропоновано вдосконалену класифікацію форм взаємодії споживача та організації залежно від тривалості взаємодії та етапу розробки й комерціалізації нового товару. Наведено приклади платформ в мережі Інтернет, які організація може використовувати для полегшення взаємодії зі споживачем залежно від форми його інтеграції.


Ключові слова: споживач, інноваційний процес, взаємодія зі споживачем, розробка й комерціалізація нового продукту, цифровий маркетинг


DOI: 10.15276/mdt.3.4.2019.6



  1. Ілляшенко Н.С. Організаційно-економічні засади інноваційного маркетингу промислових підприємств : монографія. Суми : Вид-во СумДУ, 2011. 192 c.

  2. НаПробу: незалежні тестування відомих брендів. URL: https://naprobu.ua/ (дата звернення: 12.11.19).

  3. Соболєва Т.О., Гудима О.Г. Трансформація маркетингу інновацій в моделях інноваційного процесу. Бізнес Інформ. 2016. №. 4. С. 284–288.

  4. Buzaar: безкоштовне тестування продукції відомих брендів. URL: https://buzzaar.eu/ (дата звернення: 12.11.19).

  5. Carbonell P., Rodríguez-Escudero А., Pujari D. Customer Involvement in New Service Development: An Examination of Antecedents and Outcomes. Journal of Product Innovation Management. 2009. Vol. 26. № 5. Р. 536–550.

  6. Chang W., Taylor S. The effectiveness of customer participation in new product development: A meta-analysis. Journal of Marketing. 2016. Vol. 80. №1. P. 47–64.

  7. Crowdtesting: QA, Usability & UX testing. URL: https://www.testbirds.com/ (дата звернення: 13.11.19).

  8. eYeka: global creative playground. URL: https://en.eyeka.com/corporate (дата звернення: 12.11.19).

  9. Füller J., Kurt M. Virtual product experience and customer participation – A chance for customer-centred, really new products. Technovation. 2007. №27. Р. 378–387.

  10. Füller J., Muhlbacher H., Rieder B. An die Arbeit, lieber Kunde! Harvard Business Manager. 2004. №8. Р. 59–67.

  11. Hypermind: cases. URL: https://www.hypermind.com/en/case-studies/ (дата звернення: 13.11.19).

  12. InnoCentive: The Open Innovation Marketplace. URL: https://www.innocentive.com/ (дата звернення: 11.11.19).

  13. Mladenow А., Bauer С., Strauss С. Social crowd integration in new product development: Crowdsourcing communities nourish the open innovation paradigm. Global Journal of Flexible Systems Management. 2014. Vol. 15. №1. Р. 77–86.

  14. Un A., Asakawa K. Types of R&D Collaborations and Process Innovation: The Benefits of Collaborating Upstream in the Knowledge Chain. Journal of Product Innovation Management. 2015. Vol. 32. №1. Р. 138–153.

##submission.howToCite##
ДАЦЬКОВА, Дарина Віталіївна. Форми інтеграції споживача у процес розробки та комерціалізації нового продукту. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 3, n. 4, p. 67-76, гру. 2019. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/85>. Дата доступу: 04 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз