• МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
    Том 1 № 2 (2017)

    В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем оцінювання ефективності цифрових маркетингових комунікацій, розробки методології маркетингових досліджень кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі, організації краудфандінгу, імплементації інструментів цифрового маркетингу для некомерційних організацій та фармацевтичних підприємств, визначення потенціалу моделі маркетингу на засадах великих даних, розвитку класифікації маркетингових комунікацій, моделювання цінової еластичності попиту на інноваційні товари.

     

     Скачати журнал

  • МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
    Том 1 № 1 (2017)

    В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем аналізу комунікативної ефективності сайту наукового журналу, визначення специфіки маркетингу торгівельних підприємств в соціальних мережах, вивчення закономірностей поведінки споживачів на ринку органічної продукції з використанням цифрових технологій, виявлення ключових аспектів проектування цифрової бізнес-моделі, розробки методології прогнозування життєвого циклу товару, імплементації інструментів цифрового маркетингу при просуванні металургійної продукції, визначення потенціалу розвитку цифрового маркетингу.

     

    Скачати журнал

26 - 27 з 27 результатів << < 1 2