-
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Том 2 № 4 (2018)В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем вимірювання ефективності маркетингу електронними інструментами бренд менеджменту, оцінки впливу смаків та уподобань споживачів на рівень адаптації маркетингових комунікацій виноробних підприємств та стану інтерактивно-інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва в Карпатському Єврорегіоні, вибору стратегії і тактики інтернет-маркетингу компаній-дистрибуторів на В2В ринку, управління цифровим бізнесом у контексті економічного розвитку країни та досліджень перспектив розвитку беспілотних транспортних автомобілів в Україні.
Від редакції: Нові стандарти вищої освіти
-
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Том 2 № 3 (2018)В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем проведення маркетингових досліджень на ринку технологій віртуальної та доповненої реальності, становлення інтерактивно-інформаційного забезпечення в європейських інституціях транскордонної співпраці, використання цифрових технологій в управлінні ланцюгами постачань та просуванні туристичних послуг, розробки моделі розподілу ІТ-проектів на підприємствах, управління конкурентним потенціалом підприємства, взаємодії стратегічного планування підприємств та регіонального маркетингу.
Від редакції: Новітні технологічні інновації цифрового маркетингу.
-
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Том 2 № 2 (2018)В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем використання соціальних мереж в аналізі комунікацій арабських країн, визначення ролі маркетингу інтелектуальної власності та напрямів активізації роздрібної торгівлі продуктами харчування на основі залучення інтернет-технологій, стратегічної оцінки середовища розвитку річкових перевезень в Україні, формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти, оцінки діяльності ритейлерів та FMCG виробників у цифрову епоху та ефективності нейромаркетингу в комп’ютерних іграх.
Від редакції: Державна політика в сфері вищої освіти: індикативні професійно орієнтовні дисципліни спеціальності «Маркетинг».
-
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Том 2 № 1 (2018)В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем аналізу інтернет-маркетингових наукових напрямів, визначення ролі цифрового маркетингу в активізації міжнародної бізнес-діяльності та комунікативної ефективності освітніх послуг у Facebook, застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у маркетингових дослідженнях, моделювання маркетингових процесів з використанням інтегрованих динамічних моделей, формування механізму партнерських відносин підприємств компліментарності стратегій маркетингу та логістики.
Від редакції: Одеський етап впровадження маркетингу в Україні.
-
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Том 1 № 2 (2017)В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем оцінювання ефективності цифрових маркетингових комунікацій, розробки методології маркетингових досліджень кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі, організації краудфандінгу, імплементації інструментів цифрового маркетингу для некомерційних організацій та фармацевтичних підприємств, визначення потенціалу моделі маркетингу на засадах великих даних, розвитку класифікації маркетингових комунікацій, моделювання цінової еластичності попиту на інноваційні товари.
-
МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ
Том 1 № 1 (2017)В номері опубліковані результати наукових досліджень з проблем аналізу комунікативної ефективності сайту наукового журналу, визначення специфіки маркетингу торгівельних підприємств в соціальних мережах, вивчення закономірностей поведінки споживачів на ринку органічної продукції з використанням цифрових технологій, виявлення ключових аспектів проектування цифрової бізнес-моделі, розробки методології прогнозування життєвого циклу товару, імплементації інструментів цифрового маркетингу при просуванні металургійної продукції, визначення потенціалу розвитку цифрового маркетингу.