Цифровий маркетинг: можливості і парадокси комунікацій
Анотація
Поява цифрових мереж в людському суспільстві, в маркетинговій діяльності є життєвою потребою суспільства обмінюватися інформацією. Можливості цифрового маркетингу, цифрових технологій дозволяють компаніям не тільки задовольняти потреби свого клієнта, а й залучати його в свій бізнес, при цьому клієнт отримує дохід. В статті виділено основні тренди в роботі підприємств при формуванні клієнтського досвіду: споживач стає співучасником, співтворцем бізнес-процесу; створення хмарних сервісів відкриває нові можливості; система маркетингових комунікацій дозволяє персоніфікувати пропозиції клієнтам з урахуванням їх інтересів та попередніх покупок. Доведено, що цифровим трансформаціям в маркетингу притаманні і деякі парадоксальні прояви. Серед них: велика база споживачів не є основою для вірної стратегії; цифровий маркетинг не скорочує час на покупку; реклама не тільки просуває товар, але і шкодить йому та схильна прикрашати предмет реклами; антиреклама може стати рекламою.
Ключові слова: цифрові трансформації, маркетинг, реклама, парадокс, тренд, споживачі, стратегія, промислові підприємства
DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.1
-
pdf_1 (English)
скачано раз