Маркетинг як економічна наука

  • Михайло Анатолійович Окландер д-р екон. наук, професор завідувач кафедри маркетингу Одеський національний політехнічний університет

Анотація

Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних наук та його об’єкт дослідження. Дано визначення маркетингу через його родові ознаки. Визначено чотири джерела походження маркетингу: меркантилізм, класична та неокласична політична економія, маржиналізм, інституціоналізм. Контсатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингу. Відзначенно формування основ омніканального маркетингу. Окреслено напрями модернізації форм маркетингу.


Ключові слова: маркетинг, економічна наука, меркантилізм, політична економія, маржиналізм, інституціоналізм, омніканальний маркетинг.


DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.4

##submission.howToCite##
ОКЛАНДЕР, Михайло Анатолійович. Маркетинг як економічна наука. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 4, p. 62-70, гру. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/120>. Дата доступу: 21 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз