Маркетинг як економічна наука
Анотація
Обгрунтовано, що проблема збуту товарного виробництва вирішується шляхом появи маркетингу за рахунок створення ефективної системи ринкової взаємодії продавців і покупців. Виділено роль маркетингу в системі економічних наук та його об’єкт дослідження. Дано визначення маркетингу через його родові ознаки. Визначено чотири джерела походження маркетингу: меркантилізм, класична та неокласична політична економія, маржиналізм, інституціоналізм. Контсатовано, що в умовах діджиталізації економіки, Інтернет та інші цифрові канали змінюють форми і методи маркетингу. Відзначенно формування основ омніканального маркетингу. Окреслено напрями модернізації форм маркетингу.
Ключові слова: маркетинг, економічна наука, меркантилізм, політична економія, маржиналізм, інституціоналізм, омніканальний маркетинг.
DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.4
-
pdf_4
скачано раз