Сучасні інструменти маркетингу та інтернет-технології в українському бізнесі при формуванні маркетингових стратегій
Анотація
Дослідження сучасних маркетингових стратегій, що використовуються бізнесом на українському ринку товарів та послуг, в умовах становлення процесу діджиталізації є актуальним питанням. В статті розкрито та узагальнено компоненти успішних маркетингових стратегій та інструментів сучасного маркетингу в Україні, які мають використовуватися бізнесом в умовах мінливого середовища та наявних ризиків із врахуванням концепції соціальної відповідальності. Застосовано якісний метод дослідження в соціальних інтернет-мережах, проведено поглиблене інтерв'ю, включаючи опитування 30 ключових інформаторів – представників малого та середнього підприємництва.
Ключові слова: маркетингова стратегія, маркетингові інструменти, інтернет-технології, суб’єкти підприємництва, інтернет-маркетинг, маркетингові тренди.
DOI: 10.15276/mdt.4.4.2020.7
-
pdf_7 (English)
скачано раз