Система бренд-менеджменту підприємств Fashion- індустрії

  • Алевтина Володимирівна Кудіна аспірант кафедри маркетингу Одеський національний політехнічний університет (Одеса, Україна)

Анотація

У статті розглянуто поняття бренд-менеджменту у напрямах: наукових основ, корпоративного бренд-менеджменту та процесу управління брендом (брендингу). Розкрито сутність цих понять та їх основні відмінності. Наведено рекомендації щодо впровадження бренд-менеджменту на підприємствах, які функціонують у сфері fashion. Розроблено типові структури відділу бренд-менеджменту для підприємств легкої промисловості, виходячи зі специфіки бізнесу та необхідності застосування конкретних маркетингових інструментів в компаніях даного роду діяльності.


 Ключові слова: бренд-менеджмент, управління брендом, брендинг, підприємствa, fashion-індустрія.


DOI: 10.15276/mdt.5.1.2021.7


1. Управление брендом. Записки маркетолога: веб-сайт. URL: http://www.marketch.ru/marketing_dictionary/marketing_terms_u/brand_management/ (дата звернення: 11.02.2021).
2. Brand management. Wikipedia: The Free Encyclopedia: веб-сайт. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Brand_management#cite_note-shamoon2011-2 (дата звернення: 11.02.2021).
3. Панкрухин А.П. Бренды и брендинг. Практический маркетинг. 2011. № 4(170). С. 4-15.
4. Пономарёва Е.А. Бренд-менеджмент. Учебник и практикум для академического бакалавриата. Москва: Юрайт, 2017. 341 c.
5. Bilal Mustafa Khan. Corporate brand management: past, present and future. Pranjana: The Journal of Management Awareness. 2009. Vol. 12. № 1. P. 21-39. URL:https://www.researchgate.net/publication/321251189_CORPORATE_BRAND_MANAGEMENT_PAST_PRESENT_AND_FUTURE (дата звернення: 10.02.2021).
6. Иванов А.А. Брендинг: учебное пособие. Комсомольск-на-Амуре: ФГБОУ ВПО «КнАГТУ». 2013. 74 с.
7. Секстон Д. Университет Трампа.Брендинг 101. Минск: «Попурри», 2010. 336 с.
8. Графический дизайнер и UI/UX-дизайнер: как они связаны и чем отличаются. Hillel. Компьютерная школа. URL: https://blog.ithillel.ua/articles/graficheskiy-dizayner-i-ui-ux-dizayner-kak-oni-svyazany-i-chem-otlichayutsy (дата звернення: 14.02.2021).
9. Как аналитики прогнозируют перемены в моде. Look at me: веб-сайт. URL: http://www.lookatme.ru/mag/live/industry-research/218329-big-data-fashion (дата звернення: 14.02.2021).
О’Ші Ковадонга. Феномен Zara. Історія генія, який заснував Inditex / пер. з англ. Л. Малець. Київ: Форс Україна, 2019. 216 с.
10.
11. Oklander M.A., Oklander Т.О. Evolution of the marketing theory: genesis, conception, periodization. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2016. № 4. С. 92–105. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/journals/2016/4/92-105 (дата звернення: 18.10.2017).
12. Oklander M.A., Oklander T.O. Segmentation and communication in digital marketing. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2017. № 3. С. 69–78. doi: http://doi.org/10.21272/mmi.2017.3-07.
13. Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільности. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 118–129. doi: http://doi.org/10.21272/mmi.2018.1-08

##submission.howToCite##
КУДІНА, Алевтина Володимирівна. Система бренд-менеджменту підприємств Fashion- індустрії. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 5, n. 1, p. 113-125, бер. 2021. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/132>. Дата доступу: 24 лис. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз