Аналіз цифрових показників конвергенції поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу
Анотація
Стаття присвячена аналізу особливостей, факторів та показників поведінкових та інформаційних тенденцій управління в межах соцієтальної концепції маркетингу впливу в умовах діджиталізаціі суспільства. Розглянуто проблему методологічного обґрунтування адаптаційного вибору інструментів впливу та ідентифікаторів настроїв споживачів з точки зору глобалізації. Доведено, що оскільки сучасні концепції управління маркетингом базуються на соцієтальних принципах, маркетинг впливу повинен існувати в риториці соціальних та етичних інтересів суспільства. Виявлено, що індикатором цих інтересів можуть бути соціальні події, що відображають реальні соціальні цінності. Проаналізовано одну з таких подій, яка була проведена на платформі Reddit як соціальний експеримент під назвою «r/place». Аналіз експерименту дозволив виявити поведінкові та інформаційні тенденції, які можна використовувати для побудови маркетингової стратегії впливу в контексті соцієтальної концепції управління маркетингом. На основі поведінкових факторів побудовано модель впливу бренду на суспільство та соцієтальну систему в цілому, визначено інформаційні об’єкти з потенціалом інфлюенсерів. Розглянуто детальну хронологію експериментів у 2017 та 2022 роках. Обумовлено перспективи використана моделі для побудови інтегрованої системи маркетингових комунікацій та практичне значення для розробки стратегій маркетингу впливу.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент, концепція соцієтального маркетингу, маркетинг впливу, поп-культура, поведінкова економіка, маркетингова стратегія.
DOI: 10.15276/mdt.6.2.2022.6
- Chaikovska M.P. (2021). Conceptual and methodological principles of management of marketing IT-projects in digitally transforming environment: monograph. Odesa, 2021. 370 p.
- Kotler P., Armstrong G. (2017) Principles of Marketing, Global Edition. Pearson, 2017. 736 p.
- Analysis of technological innovations in digital marketing(2018) / M. Oklander, T. Oklander, O. Yashkina, I. Pedko, М. Chaikovska. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2018. 5/3 (95). C. 80-91.
- Bezugla L., Kuvaeva T. (2021) Formuvannia sotsialno-etychnoho marketynhu v diialnosti orhanizatsii. Naukovyi visnyk IFNTUNH. 2021. No. 2(24). Pp. 69-77.
- Zaitseva O., Yemets N. (2013) Realizatsiia pryntsypiv samoorhanizatsii V kontseptsii sotsialnoetychnoho marketynhu. Biznes-navihator. 2013. No. 2(31). Pp. 102-106.
- Etzkowitz H. (2008) The Triple Helix. London, 2008. 180 p.
- Sadchenko O.V., Robul I.V. (2020). Economic and environmental marketing space of the economics of experience. Economic Innovations, vol. 22, no. 1(74). P. 129-139.
- Teoretyko-metodychni osnovy upravlinnia sotsiietalnymy systemamy v umovakh innovatsiinoekolohichnoho rozvytku: marketynhovi aspekty : monograph / Sadchenko, O. and others ; edited by Sadchenko, O., Robul, Y. Odesa : Odessa I.I.Mechnikov National University, 2020. 92 p.
- Chaikovskaya M., Shkeda A. (2022) Convergence of user experience and marketing communications management under reflexive digital transformations. Science, education, culture: zb. articles of international sci.-pract. conf. Volume 1. Komrat: KSU, 2022. S. 183-187.
- Chaikovska M.P., Shkeda O.O. (2021). Reengineering brand-communication with the consumer by integrating pop-cultural influencer marketing tools into traditional marketing components. Marketing and digital technologies, vol 5, no. 3. P. 63-71.
- Chaikovska M., Shkedа O. (2021) The role of the pop-cultural phenomenon in the management of the reflexive tools of modern influencer marketing strategies in the context of digitalization. Innovation economic development: institutional and organizational dimension : International collective Monograph / edited by Levitskaia, A. Comrat, 2021. Pp. 156-176.
- Gabora L. (2013) An evolutionary framework for cultural change: Selectionism versus communal exchange. Physics of Life Reviews. 2013. No. 10(2). Pp. 117-145.
- Bradie M., Bouzat J. (2016) Patterns and Processes in Cultural Evolution. Evolutionary Biology. 2016. No. 43. Pp 516-530.
- Long A., Sedley D. (1987) The Hellenistic Philosophers: Translations of the Principal Sources with Philosophical Commentary. Cambridge: Cambridge University Press.1987. No. 1. Pp. 366–67.
- Reddit URL: https://www.redditinc.com/ (accessed 05 April 2022).
- The Day Redditors Broke the Internetю. Again URL: https://www.redditinc.com/blog/the-day-redditors-broke-the-internet-again (accessed 05 April 2022).
- Robul Y. (2020) Teoretychni osnovy funktsionuvannia ta rozvytku marketynhovykh system u tsyfrovomu marketynhu : monograph. Dnipro : Zhurfond, 2020. 315 p.
- Thomas G. (2006) Building the buzz in the hive mind. Journal of Consumer Behaviour. 2006. No. 4(1). Pp. 64-72.
- Garrett J. (2010) The Elements of User Experience: User-Centered Design for the Web. New Jersey, 2010. P. 192.
- Shkeda O. (2021)UX-oriented marketing communications. Marketing of innovations. Innovations in marketing : Materials of the International Scientific Internet Conference. Bielsko-Biala, December 2021. Pp. 167-170.
- Litherland K., Mørch A. (2021) Instruction vs. emergence on r/place: Understanding the growth and control of evolving artifacts in mass collaboration. Computers in Human Behavior. 2021. No. 122. Pp. 1-14.
-
pdf_6 (English)
скачано раз