Використання чат-ботів у торгівлі будівельними матеріалами
Анотація
Стаття присвячена дослідженню можливостей використання чат-ботів у торгівлі будівельними матеріалами. Встановлено, що ефективність чат-ботів в електронній комерції вища порівняно з іншими маркетинговими інструментами, зокрема з веб-сайтами. Визначено сутність і результат переваг використання чат-ботів для бізнесу та клієнтів, основними з яких є економія часу та витрат для обох сторін. Наведено характеристику функцій та можливостей чат-бота, розробленого для торгівлі будівельними матеріалами. Запропоновано принципову схему та алгоритм роботи чат-бота на прикладі формування комплексного замовлення системних будівельних матеріалів.
Ключові слова: чат-бот, штучний інтелект, цифровий маркетинг, цифровий інструмент, електронна комерція, будівельні матеріали.
DOI: 10.15276/mdt.6.4.2022.1
- Sudlow-Poole E. Chatbots: market forecasts, sector analysis & competitor leaderboard 2022-2026, Juniper Research, 07.03.2022. URL: https://www.juniperresearch.com/researchstore/operators-providers/chatbots-trends-research-report (дата звернення: 20.08.2022).
- Balasudarsun N.L., Sathish M., Gowtham K. Optimal ways for companies to use Facebook Messenger Chatbot as a Marketing Communication Channel. Asian Journal of Business Research, Volume 8 Issue 2, 2018. DOI: 10.14707/ajbr.180046.
- Прокопенко, Т.О. і Обойщик, О.Б. Особливості використання чатботів для бізнесу у сучасних месенджер чатах. Вісник Черкаського державного технологічного університету, (1), с. 11–16. DOI: https://doi.org/10.24025/2306-4412.1.2019.165418.
- Проскуріна Н.В. Аналіз інтерактивних комунікаційних каналів зв’язку операторів роздрібної торгівлі зі споживачами. Інноваційно-інвестиційні процеси у маркетингу: монографія/за ред. Л.М. Савчук, М.О.Багорка. Дніпро: 2019. 336с., с. 255–269.
- Ушакова І.О. Підходи до створення інтелектуальних чат-ботів. Системи обробки інформації. 2019. № 2(157). С. 76–83. URL: https://journal-hnups.com.ua/index.php/soi/article/view/soi. 2019.157.10. (дата звернення: 20.08.2022)
- Мудра І., Кухарська О. (2021) Чат-боти як інструмент для популяризації матеріалів ЗМІ. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”: журналістика, №2(2), 2021, с. 69–75. URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/may/23703/12.pdf (дата звернення: 20.08.2022).
- Кравчук О.І., Варіс І.О., Бідна Т.О. Цифрові технології рекрутингу персоналу. Marketing and Digital Technologies, Volume 5, No 3, 2021, с. 92–110. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/170/152 (дата звернення: 20.08.2022).
- Вікторова Л.В., Кочарян А.Б. Застосування штучного інтелекту та чат-ботів під час вивчення іноземної мови. Інноваційна педагогіка, Випуск 32. Т. 2. 2021, с. 166–173. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2021/32/part_2/35.pdf (дата звернення: 20.08.2022).
- Lingling, Wu; FuliI, Chen. Роль штучного інтелекту в побудові брендів китайських ЗВО на основі інтегрованих маркетингових комунікацій. Маркетинг і цифрові технології, [S.l.], v. 5, n. 2, p. 7-13, чер. 2021. ISSN 2523-434X. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/135 (дата звернення: 20.08.2022).
- Kojouharov S. How to Increase Sales using Messenger Marketing. URL: How to Increase Sales using Messenger Marketing | by Stefan Kojouharov | Chatbots Life (дата звернення: 20.08.2022).
-
pdf_1
скачано раз