Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики

  • Тетяна Василівна Сак Волинський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк, Україна)

Анотація

У статті проаналізовано сучасні підходи до маркетингової аналітики та її роль у підвищенні конкурентоспроможності бізнесу. Розглянуто ключові етапи аналітичного процесу, зокрема, визначення цілей і завдань маркетингової аналітики; вибір методів, інструментів; збір та обробка даних; аналіз даних; інтерпретація результатів та підготовка рекомендацій; прийняття управлінських рішень; проєктування змін в компанії; моніторинг та оцінка ефективності змін. Досліджено методи та інструменти, що використовуються на кожному етапі маркетингової аналітики. Окрема увага приділена дослідженню цифрових інструментів аналітики. Надано порівняльну характеристику популярних аналітичних платформ, що допомагають бізнесам ефективно обробляти та візуалізувати дані, приймати обґрунтовані рішення та підвищувати ефективність маркетингових стратегій.


Ключові слова: маркетингова аналітика, цифрові інструменти, цифровий маркетинг, маркетингова стратегія, аналіз.


DOI: 10.15276/mdt.8.4.2024.3



  1. Basu R., Lim W. M.Kumar A., & Kumar S. (2023). Marketing analytics: The bridge between customer psychology and marketing decision-making. Psychology & Marketing, 40, 2588–2611. DOI: https://doi.org/10.1002/mar.21908.

  2. Germann F., G.L. Lilien, and A. Rangaswamy (2013). Performance implications of deploying marketing analytics. International Journal of Research in Marketing, 30 (2), 114‒128.

  3. Hauser W.J. (2007). Marketing analytics: The evolution of marketing research in the twenty-first century. Direct Marketing: An International Journal, 1 (1): 38‒54.

  4. Iacobucci D., Petrescu M., Krishen A., & Bendixen M. (2019). The state of marketing analytics in research and prac tice. Journal of Marketing Analytics, 7(3), 152‒181.

  5. Wedel M., P.K. Kannan. (2016). Marketing analytics for data-rich environments. Journal of Marketing. 80 (6): 97-121.

  6. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб’єктів бізнесу в Україні. БІЗНЕСІНФОРМ. № 7. 2023. С. 212‒219.

  7. Превалова І. 4 найкращих інструментів маркетингової аналітики. 2024. URL: https://www.adverity.com/blog/4-top-marketing-analytics-tools (дата звернення 23.07.2024)

  8. Легенчук С.Ф., Завалій Т.О. Big Data в маркетинговій аналітиці: можливості та проблеми використання. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2023. Вип. 1 (54). С. 52‒58.

  9. Сак Т.В. Маркетинг стартапу: особливості, цифрові інструменти та канали просування. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Том 7, №1. С. 107‒119. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/292 (дата звернення 1.09.2024).

  10. Yakymchuk A., Valyukh A., Poliakova N., Skorohod I., Sak T. Intellectual economic development: cost and efficiency indicators. Economics. Volume 11, No. 1, 2023. DOI: 10.2478/eoik-2023-0006. URL: https://sciendo.com/article/10.2478/eoik-2023-0006 (дата звернення09.2024).

##submission.howToCite##
САК, Тетяна Василівна. Сучасні цифрові інструменти маркетингової аналітики. МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 8, n. 4, p. 33-43, січ. 2025. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/387>. Дата доступу: 21 січ. 2025
Розділ
Статьи
Посмотрено раз