Автоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1С підприємство»

  • Оксана Іванівна Яшкіна д-р екон. наук, професор, професор кафедри маркетингу Одеський національний політехнічний університет
  • Вікторія Миколаївна Сіньковська асистент кафедри маркетингу Одеський національний політехнічний університет (Одеса, Україна)

Анотація

У статті розглянуто основні характеристики В2В-клієнтів, які обумовлюють особливості відносин із ними. Також проаналізовано та наведено основні переваги автоматизації стосунків із В2В-клієнтами. Здійснено розробку рекомендацій стосовно створення та налаштування СRM-систем на базі програми «1С Підприємство». Також запропонована система категоризації В2В-клієнтів за критерієм «стадія відносин з клієнтом», яка полягає в основі розробки. В статті детально описані переваги від використання запропонованої розробки для основних складових підприємства, з урахуванням економічних та комунікативних цілей: продажі, маркетинг та сервіс.


Ключові слова: управління, CRM-система, лояльність, відносини, автоматизація


DOI: 10.15276/mdt.4.1.2020.4



  1. Пейн Э. Руководство по СRM: Путь к совершенствованию менеджмента клиентов. Москва, 2007. 48 с.

  2. Стоун М., Мэчтигер Л., Вудкок Н. Маркетинг, ориентированный на потребителя: Использование CRM технологий для привлечения покупателей. Москва, 2003. 132 с.

  3. Ли К. Создание клиентской базы: пошаговое руководство по превращению контактов в деньги. Москва, 2006. 112 с.

  4. Карл Сьюэлл, Пол Браун. Клиенты на всю жизнь. Киев, 2011. 224 с.

  5. Молино П. Технологии CRM. Москва, 2004. 58 с.

  6. Ньюэлл Ф. Почему не работают системы управления отношениями с клиентами (CRM): Как добиться успеха, позволив клиентам управлять отношениями с вашей компанией. Киев, 2004. 114 с.

  7. Празян Е.М. Маркетинговый подход к поддержанию долгосрочных отношений с потребителями. Вестник Волгоградского государственного университета. 2011. Серия 3, № 2(19). С 137‒142.

  8. Васин Ю.В., Лаврентьев Л.Г., Самсонов А.В. Эффективные программы лояльности. Как привлечь и удержать клиентов. Москва, 2005. 59 с.

  9. Романова М.В. Управление отношениями с клиентами посредством информационных технологий. Москва, 2005. С. 65‒71.

  10. Свиридова Е.М. Анализ мирового рынка CRM-систем, перспективы его развития, тренды на российском рынке. Вестник АГТУ. Серия Экономика. 2017. №3.


 

##submission.howToCite##
ЯШКІНА, Оксана Іванівна; СІНЬКОВСЬКА, Вікторія Миколаївна. Автоматизація управління відносинами промислових підприємств з використанням CRM-систем на базі платформи «1С підприємство». МАРКЕТИНГ І ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ, [S.l.], v. 4, n. 1, p. 44-60, бер. 2020. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: <https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/92>. Дата доступу: 04 жов. 2024
Розділ
Статьи
Посмотрено раз